Turboed3 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hei!.. Jeg driver å skal bygge opp en 93 mod Golf 3. Dette er en 3-dørs bil jeg ga 1500 kr for, som er eu-godkjent i et år til. Må byttes dører å bakluke, og det har jeg tenkt å koste på den. Blir vel justerbart understell osv også Nå har jeg kommet over et Golf 4-interiør, som var jævla kult:-) Også til en 3-dørs bil.. Vil jeg kunne få detta til å passe på noen måte?..Eller er det mer jobb enn det er verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hei!..Jeg driver å skal bygge opp en 93 mod Golf 3. Dette er en 3-dørs bil jeg ga 1500 kr for, som er eu-godkjent i et år til. Må byttes dører å bakluke, og det har jeg tenkt å koste på den. Blir vel justerbart understell osv også Nå har jeg kommet over et Golf 4-interiør, som var jævla kult:-) Også til en 3-dørs bil.. Vil jeg kunne få detta til å passe på noen måte?..Eller er det mer jobb enn det er verdt? Dashbord og seter er det mulig å tilpasse, resten kan du glemme dessverre:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimp86 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 seter går ja:) jeg har jo r32 seter i min golf 3:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 seter går ja:) jeg har jo r32 seter i min golf 3:) Når lager du tråd om denne da? Jeg vil se bilder :afro Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Når lager du tråd om denne da? Jeg vil se bilder :afro Sjekke ut gamle tråden min på pinky der står det hvordan man modder bilen sin til det. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg