StreetRacer1991 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Legg ut info om de kebab sjappene DU syntes har bra mat. Og pris :D Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Snappes sin kebab er helt fantastisk,husker ikke pris,mener det er mellom 60 og 70 for en stor,og 80 og 90 for en kjempekebab.Men pris er totalt uviktig da smaksløkene for seg en orgasme de sent vil glemme. Ligger i Tromsø,bare så det er sagt :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Må bli verdens korteste liste, rett bak listen om Svenske krigshelter og NSB sin Tog i Rute... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 bislet kebab er bra. får kebab og 0,8l cola for 50kr. så ligger det en fin en i samme bygg som clas olsen i oslo. tror det koster 30kr, fin size. Nesbru kebab er også og anbefale. 40/50kr Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Billig kebab Bon appetit;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hei! Raja's Kebab i Bodø har Fortreffelige Kebab'er... 80,- uten brus, 100,- med;) Sentrum Bistro i Bodø har like gode men Billigere og større! 100,- Kebab, Drikke og Chips! Mvh Gunnar Atle Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Smakt det beste av Kebab i Oslo, med min kusine som guide. Hun kan kebab av erfaring. Og selv om det er mye godt i Oslo, foretrekker jeg rullekebaben til Star Kebab i Trondheim. Like ved et utested som heter MacBeth, i rett linje over brua fra Trondheim Sentralstasjon. Den kebaben var eventyrlig. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Billig kebab Bon appetit;) F***! Du skremte meg der :( Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Har hørt mye bra om bislet kebab i oslo og vurderer sterkt å ta meg en tur for å smake. Den beste kebaben jeg til dags dato har spist har jeg laget selv, og den er hoooooot! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 kebab1 hønefoss sin er grei. standarkebab. vil du ha noe mer lukrativt og dyrere må du velge NAmNAm og den på storsenteret.. Hvordan liker dere deres kebab?? jeg liker den litt over midium med ekstra mais. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Vennligst fortell meg hvor jeg får en ordentlig kebab i Fredrikstad. Jeg er en oslo-gutt, og kebab"tallerken" holder ikke. Chips og kebab hører ikke sammen. :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Alladins Kebab i Kongsberg har digg kebab. Jeg og noen kamerater er stamkunder der, så får stor kebab til prisen av liten. cagivos: Masse mais og greit med dressing (medium) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Chips og kebab hører ikke sammen. :) Helt enig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Vennligst fortell meg hvor jeg får en ordentlig kebab i Fredrikstad. Jeg er en oslo-gutt, og kebab"tallerken" holder ikke. Chips og kebab hører ikke sammen. :) Kebab House. Gyros-ish kjøtt. Pris vet jeg ikke... Under 100:P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hei! Raja's Kebab i Bodø har Fortreffelige Kebab'er... 80,- uten brus, 100,- med;) Sentrum Bistro i Bodø har like gode men Billigere og større! 100,- Kebab, Drikke og Chips! Mvh Gunnar Atle Bodø :volvsmile Til den prisen bør den smake himmelsk. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg