ss242 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Sofienberg Grill i Oslo, helt snadder. Pizza Da Italia like ved strømmen storsenter, stooor god kebab med 0,8 69kr. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Verona på Skedsmokorset 60 kr kebab ;) må prøves!!! pita deigen blir stekt i pizza ovn og greier. sattans kvalitet må prøves!! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Charlies strømmen ;) åpent seint seint :)god kebab og rimelig pris Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Til den prisen bør den smake himmelsk. Hei igjen! Er vell ikke det helt store utvalget av kebabsjapper i Bodø, da Bodø Kommune har forbydd Kebabvogner! Så det kosta å vær kar når man råna i Bodø:D Men ja, den er God... Mvh Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hei igjen! Er vell ikke det helt store utvalget av kebabsjapper i Bodø, da Bodø Kommune har forbydd Kebabvogner! Nei, Mattilsynet har lagt ned forbud, og det er jammen ikke rart. Noen gang tenkt på hvor dem som står i vogna skal gå på do, vaske hender etc..? Kjøpte en gang kebab hos Raja da jeg var i Militæret, la på sykestua i 2dager med akutt matforgiftning.. En stor klump kjøtt på et spyd som snurrer rundt over en varmekilde, denne klumpen varer flere dager. Utvendig er den sprø og fin, innvendig er den lunken. Når kvelden er omme stenges saken av og kjøttet kjøles ned før det på nytt varmes opp neste dag. Blir ikke bakterier av slikt nei:rolleyes: Slik gjorde ivertfall Raja det i vogna si, samme med han Kezzah fyren. Får håpe det gjøres på andre måter i resten av landet.. På en annen side så har jeg kjøpt kebabtallerken på Orion flere ganger, og spiser sikkert pizza der 1 gang i mnd`en.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Spist mye på Charlies på Torshov, utrolig god saus, men får sånn ettersmak type kattedritt i kjeften etterpå... Ellers også spist mye på bislet, men sist jeg spiste der så smakte det popcorn av kjøttet, så nå har jeg ikke spist der på en stund... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Nei, Mattilsynet har lagt ned forbud, og det er jammen ikke rart.Noen gang tenkt på hvor dem som står i vogna skal gå på do, vaske hender etc..? Kjøpte en gang kebab hos Raja da jeg var i Militæret, la på sykestua i 2dager med akutt matforgiftning.. En stor klump kjøtt på et spyd som snurrer rundt over en varmekilde, denne klumpen varer flere dager. Utvendig er den sprø og fin, innvendig er den lunken. Når kvelden er omme stenges saken av og kjøttet kjøles ned før det på nytt varmes opp neste dag. Blir ikke bakterier av slikt nei:rolleyes: Slik gjorde ivertfall Raja det i vogna si, samme med han Kezzah fyren. Får håpe det gjøres på andre måter i resten av landet.. På en annen side så har jeg kjøpt kebabtallerken på Orion flere ganger, og spiser sikkert pizza der 1 gang i mnd`en.. Det var heller ikke lagt inn vann i de! Orion, der spiser jeg ikke, blitt DÅRLIG hver gang, flere av mine kompiser har samme opplevelse! Spiste en gang på Raja vogna før de forsvant, ble ikke værre i magan enn at jeg tok meg en røyk å ble bra:D Mvh Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Det er jammen noe med kebab og røyk! Vel, jeg kan anbefale vår lille sjappe i "bygda" her, Heggedal Pizza Grill eller noe sånt. Glem navnet, kebaben deres er himmelsk! Utrolig god saus (kan velge mellom svak, medium og sterk. Anbefaler medium på det sterkeste) og veldig godt kjøtt. Etter fleste mettende måltider så regarer magen på visse ting og slipper fra seg litt gass og sikkelig rennedritt. Men alt det er verdt det! Liten kebab fra 40,- (55,- inkl drikke), og den er stor. Holder i massevis for meg. Og stor kebab tror jeg er på rundt 60 eller 70 kroner. Har gjentatte ganger sagt aldri mer kebab etter å ha spist en, men er vanskelig det der altså. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Charlies strømmen ;) åpent seint seint :)god kebab og rimelig pris Var bedre når barten drev den.. hehe.. men er grei nå også.. Bislett er vinneren for min del.. eneste som er drit noen ganger er køen, men vet man hvordan den smaker så står man i kø.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Kebab House. Gyros-ish kjøtt. Pris vet jeg ikke... Under 100:P Takk! Får prøve, hehe. Vurderer selv å åpne en kebab sjappe midt i sentrum, må jo være ypperlig med tanke på all den driten jeg har funnet hittil her i Fredrikstad/Sarpsborg. :D Medium->Sterk skal kebaben være. Altså midt imellom medium og sterk ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ayapuri gå og sjekk ut CAmpino sin rullekebab i sarp, bare ikke kjøp der etter klokka 23:00, da pleier kjøttet å bli veldig tørt. Campino sin rullekebab syns jeg er klart best, ellers så likte jeg veldig en liten Kebab/gyros sjappe i valkyriegata i oslo , det er en liten park foran sjappa, der var gyrosen utrolig god, liten med god. :D rullekebab på campino: 60kr. gyrosen på valkyriegata: 75kr Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hehe ser at mange fra Bilforumet liker Kebab:P Bortsett fra B.T.I (??) :D :P Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Takk! Får prøve, hehe. Vurderer selv å åpne en kebab sjappe midt i sentrum, må jo være ypperlig med tanke på all den driten jeg har funnet hittil her i Fredrikstad/Sarpsborg. :D Medium->Sterk skal kebaben være. Altså midt imellom medium og sterk ;) Rimelig vanskelig å etablere seg i matbransjen i Fredrikstad. Så lykke til:P Anbefaler halvinnbakt, rull og kebabpizzaen med ostekant. Den "nye" sjappa på Ørebekk er også god, men smaker ikke helt topp.. Også er det alltid noe rart. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Oslo Kebab og Pizza Hus har god kebab! Spessielt Pizza'en der:D Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Campino i Moss! Faen meg beste kebaben.. 70 for kebab rull, 75 med feta ost. Vis ikke jeg bommer helt! 105kr ferdig tilkjørt. Perverst god! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg