Ayapuri Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Kebab House. Gyros-ish kjøtt. Pris vet jeg ikke... Under 100:P Beklager om jeg sårer deg eller noen. hehe Men dette var ikke kebaben jeg tenkte på. Den var grei å spise, men overhodet ingen "oslo-kebab". Mais? minimalt om det i det hele tatt var noe mais på. Jeg ba om medium -> Sterk og fikk....ekstra mild?? Kjøttet var jo ikke "ekte oslo babb kjøtt", det smakte rart men jeg fikk det ned. Minnet meg litt om bacon uten fett..hehe. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 d gule gatekjøkknet rett ved kirka og kinoen =) Takk, neste kebab prøves der..hehe Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 sicarlse heter det ikke goså noe som sish kebab? Ja i tyrkia så får du GOD kebab, fy flate bestile middels, og den var sterkere enn den sterkeste jeg har smakt i Norge. FLAMES! :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 De Italia på strømmen har en utrolig god kebab ;) 52kr for en grei størrelse med 0,4 drikke :) Andre steder som har ganske så god kebab er Strømmen pizza, lillestrøm Pizza og Rælingen pizza ;) der baker de ferske pita brød<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Snackbaren i Kongsvinger :) Den er virkelig god altså Siter fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 jeg synes kebaben på 1001 Natt i trondheim var god iallefall:) ellers så har du jo en BMW-butikk rett ved Møller Bil:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 sicarlse heter det ikke goså noe som sish kebab? Ja i tyrkia så får du GOD kebab, fy flate bestile middels, og den var sterkere enn den sterkeste jeg har smakt i Norge. FLAMES! :P sish kebab er kjøttstykker på grillspyd. denne kebaben var kjøttdeig. m tyrkia er digg. har leilighet 20 m i fra der de selger kylling kebab for 2 euro:) det er digg, stå opp, å ned å spise rullekebab til frokost:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Den dagen jeg er så full at jeg vil spise stekt måke/bakgårdskatt/rotte så håper jeg at jeg blir nektet servering... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Nesbru kebab i Asker som er nevnt tidligre her, er vel en av de bedre jeg har smakt. 59 kr for Kebab med drikke! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Beklager om jeg sårer deg eller noen. hehe Men dette var ikke kebaben jeg tenkte på. Den var grei å spise, men overhodet ingen "oslo-kebab". Mais? minimalt om det i det hele tatt var noe mais på. Jeg ba om medium -> Sterk og fikk....ekstra mild?? Kjøttet var jo ikke "ekte oslo babb kjøtt", det smakte rart men jeg fikk det ned. Minnet meg litt om bacon uten fett..hehe. Sikker på at du kom på riktig sted? :P Skal jeg være ærlig, så har jeg ikke spist kebab i Oslo, og vet ikke hvordan Oslo-Kebab smaker. Syns iallefall house er evig digg. Flora ved kirken bør du ikke prøve! Kornete farse kjøtt med vassen salat. Kanskje du burde prøve Paradis i Sarpsborg? Ligger i utkanten av byen i et "slum" område. Den er helt ok, og ganske sterk. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Campino i Moss! Faen meg beste kebaben.. 70 for kebab rull, 75 med feta ost. Vis ikke jeg bommer helt! 105kr ferdig tilkjørt. Perverst god! mmmmmmmmm, campino i moss er best, sånn er det bare Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Kebab 1 KG kjøttdeig 1 SS salt 1 SS karry 2-3 løk( disse skal rives fint, så slipper du å få slike "løkbomber" i kebaben:)) ser ikke veldig delikat ut men smaken var det ingenting å si på, vannvittig godt! den hlt til venstre er ideel størrelse! dette er en liten tallerken med det vi fikk til overs:) I mine øyne ligner ikke dette kebab, men noe helt annet !! Og det er ikke mat... Siter Mvh Daniel (v) WRX MY01 (x) WRX STi8 MY04 (x) WRX SW MY03 ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Sikker på at du kom på riktig sted? :P Skal jeg være ærlig, så har jeg ikke spist kebab i Oslo, og vet ikke hvordan Oslo-Kebab smaker. Syns iallefall house er evig digg. Flora ved kirken bør du ikke prøve! Kornete farse kjøtt med vassen salat. Kanskje du burde prøve Paradis i Sarpsborg? Ligger i utkanten av byen i et "slum" område. Den er helt ok, og ganske sterk. Kebab House jeg var på ja :P Ja, bodde i Sarp før. Da var det Paradis som var nærmest "oslo-babb" jeg kunne komme. Da jeg sier "oslo-babb" tenker jeg på noe alà New Winny, Vinnys, Lett og Mett (favoritten for noen år siden). Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 RP på løvenstad og LP i lillestrøm, ca 60kr begge stedene. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Kebab BlaBlaBla stekes på grill og serveres med ønsket tilbehør. BlaBlaBla Kan man steike det i panna? Eller blir det "feil"? :) Trur middagen imorra nettopp blei bestemt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg