high octane Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Global oppvarming er kjempegreier! Dritfint vær hær, og det bruker det som regel ikke å være:D Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 "Govær" i Heggedal også... kommer meg ikke ut med bilen engang.. det er digg når man har sommerferie.. wohoo! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Å en liten hund som ikke har noe imot alle "søledammene" hu kan bade i:P hva heter en sånn hund som dette? fikk fryktelig lyst på en Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 hva heter en sånn hund som dette? fikk fryktelig lyst på en bastard! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 hva heter en sånn hund som dette? fikk fryktelig lyst på en Det er en Australsk Shepherd=) Skikkelig gojente!:D Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 bastard! men ho va no fryktelig søt! sjekk øynene da:D damn Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 bastard! Psst, hun er da ikke noe bastard. men ho va no fryktelig søt! sjekk øynene da:D damn Hm, hun er det ja:D Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Her i Trøndelag er det driit fint vær,så fint at jeg så vidt orker å skru midt på dagen(fort 30+ effektive!) Leit å høre om dere som har så my vann:( Send noe til nabo`n min da?han har brønn å er litt ille ute:P Søt bikkje:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Shit.. Har noen slektninger som var på ferie her oppe og klagde på været her. Ikke vanskelig å se hvem som har det værst..hehe Akkurat nå er klokka over 3 på natta,blå himmel og det er 23grader ute:yodude: (sola er ikke oppe) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 her hvor jeg bor er det vått, men ingen flommer så det er greit, selv om jeg vil ha SOL! :( Fin hund du har liss. ;) Alle gjeter hunder syns jeg er fine. :) Vi hadde en Border Collie før, skikkelig kul hund, kunne spille fotball utrolig bra. :D Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 min bror dro til kongsberg med toget i dag. skulle til bestemor. var usikkert om han kom seg hjem til besteor, siden det er på vær si side av elva:) for dere som er kjent så bor bestemor i bevergrenda, altså nærmeste nabo til elva:) Bevergrenda er på samme side som togstasjonen :peace: men er usikker på åssen det går med bevergrendveien da den ligger rett ved lågen :P trokke den er oversvømt Jeg bor i Kongsberg, og skal ut å se om brua fortsatt holder :P Været er ikke så værst i dag, overskyet, men regner ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Tørt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 bor 120 høyde meter over lillestrøm, så er tørt og fint her. hehe. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 bor i kongsberg jeg..der er det nok av vann kan du si! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Her er det tørre veier as we speak! Herligt, tror jeg går ut å vasker bilen gitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg