mcbanan Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Regner, men langt fra noen flom her på vestlandet:) Får håpe det gir seg snart da, skikkelig kjipt å få vannskader på hus osv. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 28 i skyggen og knallsol her! =) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 26 grader å knall sol her også:=) Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Sola begynner å titte fram her og. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 i går regnet det, men nå vasker jeg bil i bar overkropp og shorts. Er ganske så varmt for å si det sånn.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Får håpe sola kommer fram snart her og. Regna som aldri før denne uka. Var i Sigdal i går, kom oss så vidt frem til motorsenteret. Go Kart ble en våt opplevelse for å si det sånn... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Her er det nå 27+ grader i SKYGGEN. Var 30 da jeg var på jobb, hardt å være bilmekaniker da? Gjett om! Vært slik de siste 14 dagene omtrent.. BRENNHETT og sol! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Veldig dumt med den flommen; den tar mye av den tiden det ellers ville blitt spilt musikk på radioen på jobben :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Høg temperatur og fint i over 1 veke no... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Her er det nå 27+ grader i SKYGGEN. Var 30 da jeg var på jobb, hardt å være bilmekaniker da? Gjett om! Vært slik de siste 14 dagene omtrent.. BRENNHETT og sol! da skulle du ha kjent hvordan det er å være taktekker med 30 grader i skyggen du, det er faan meg varmt det. var forresten 18.5 grader klokka 05.55 i dag på steinkjer;) Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 da skulle du ha kjent hvordan det er å være taktekker med 30 grader i skyggen du, det er faan meg varmt det. var forresten 18.5 grader klokka 05.55 i dag på steinkjer;) Kan tenke meg det er jævlig ja! På sommeren hater jeg å skifte deler nedi en motor, som er glo varm.. Tar 3 sek, så skummer det svette:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Det der er sjukt, skummelt:eek: Renner en fin liten bekk gjennom byen her nå ja ;) hehe Det verste er trafikk kaoset, og attpåtil er det Jazz-festival i byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Mer flom: VG-nettTømmerfare Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 fin vær, regner en del til tider men ikke noe flom katastrofe ennå, muligens på quart campen men ellers fint. håper bare det blir bra vær neste uke, RUDSKOGEN! (pluss at jeg begynner ferien da :D ) Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Her i Oslo, har det regna i flere dager nå....faen jeg skal begynne på vgs nå...Vil ha SOL :( (Ekke no flom her:P) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg