Chevroc Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg kommer en tur :soldiersf Siter 80 Ford "Nascar" Thunderbird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Er badesesong så steinene er borte ;) hvor var tankene mine?????alacocaina :knock: får bare håpe det ikke er mange sure badegjester der da Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hvor var tankene mine?????alacocaina :knock: får bare håpe det ikke er mange sure badegjester der da Er kloak i vannet der så jeg regner ikke med mange som bader ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 det er jo bra det da Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Været holder seg enda ihvertfall. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Jeg kommer i 8 tia en tur i allefall uansett vær ! Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Kommer vel rundt der jeg også. Skal få i meg noe mat før jeg legger om dekka bak :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Jeg kommer i 8 tia en tur i allefall uansett vær ! Møtes hos deg kvart på 8? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tar en tur jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 vet ikke helt hvor gammel denne topicen er.. men mener å ha tita her for ett par dager siden å da var den ikke her.. skulle visst om dette før så kunne vi som trenger prøveskilt skaffa oss det.. de fleste er vel på ferie også :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Litt dårlig oppmøte, men det var vel ikke voldsomt med forvarsel heller... Var en trivelig helg, håper jeg underholdt noen med litt håpløse forsøk på å sladde med corollaen da ihvertfall :P Må bare få i mer pulver og sperre, så blir det bra vøtt... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Litt dårlig oppmøte, men det var vel ikke voldsomt med forvarsel heller... Var en trivelig helg, håper jeg underholdt noen med litt håpløse forsøk på å sladde med corollaen da ihvertfall :P Må bare få i mer pulver og sperre, så blir det bra vøtt... Du skal ha for forsøka da i allefall, og de som gikk blei jo morsomme :D Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg