BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Nesten, BP skilter :op: Sorry, mente BP. Likner fælt på den lightningen som har gått i familien.. :) Savner den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hehe, artig :) Grunnen til at jeg valgte å sladde skiltene er rett og slett fordi det ikke er mine biler, og at jeg derfor syns eierne skal få ha bilene i fred for folk som går på nettet og søker opp reg.nr, for dermed å legge igjen en visitt hos vedkommede. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle12345 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ingen her som har noen bilder av en 1970 dodge Charger r/t som var der? rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ingen her som har noen bilder av en 1970 dodge Charger r/t som var der? rød kjenner han som har bilen du har i avaetaren din steike fint bilde tatt på statoil sine lokaler på stjørdal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle12345 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 kjenner han som har bilen du har i avaetaren din steike fint bilde tatt på statoil sine lokaler på stjørdal! Ja jeg vet det... jeg er fra området jeg også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hmm ja jo cato kompis ventle:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg