xiancorp Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Har kjøpt meg Sub, og denne skal selvfølgelig innspilles skikkelig.. Minst 50timer.. Dersom jeg kjører bil da i snitt 3 timer hver dag, så tar det jo flere uker før jeg kan skru opp! Så kom jeg på at nå i helga så kan jeg jo sette på batteri-lader på bilen, så kan stereo'n bare stå å spille litt om natta den! Fungerer dette eller er det noe som blir ødelagt? Leverer laderen så mye strøm at den kan drive anlegget? (står jo bare på lavt volum nå siden det er innspilling..) :) Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 hmm kunne du ikke bare koblet subben på hjemme stereoen da? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 er hjemme hos pappa i helga så det er lite stereo å skryte av.. Uansett så måtte jeg enten hatt 12V forsyning til forsterkeren eller hatt delefilter til å koble mellom hus-forsterkeren og subben, for den er jo passiv... Men går det an å koble på med laderen?? Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Fikk ikke flere svar, så jeg prøvde i natt bare.. Det funka fint det.. Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg