bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hvordan kan jeg finne ut om jeg har sportsunderstell på bilen eller ikke? jeg får ikke bestillt deler. og audi vet ikke. for bilen er bruktimportert. det er en audi a4 avant 1,8 turbo quattro. 96 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 tja, det ser du om interiøret er sport.. bilene ble levert med sort kamei sportsgrill du kan se på bærebjelkene foran, dersom du tar av hjulet, om du har en uten sportsunderstell å sammenligne med. Audi har ingen oversikt om de er levert med sport eller ikke. Min er levert med full sportspakke, men møller ser ikke det i systemet sitt. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hvordan kan jeg finne ut om jeg har sportsunderstell på bilen eller ikke? jeg får ikke bestillt deler. og audi vet ikke. for bilen er bruktimportert. det er en audi a4 avant 1,8 turbo quattro. 96 mod. Må ha reg eller chassisnr så kan det leses av ETKA Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 jeg har sportsinteriør. men grillen er byttet. sitter s4 styling på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Er ikek bilen lavere med sportsunderstell da? Sleng ut et bilde da.. Jeg har sportsunderstell og den er mye lavere en A4 uten. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ja bilen skal være lavere hvis det er sportsunderstell. men bilen er blodsenket. og sånn var den når jeg kjøpte den. men jeg vil ha den opp igjen for den tar nedi alle plass. men litt vanskelig å bestille deler når jeg ikke vet om det er sportsunderstell eller ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Møller skal kunne finne info om bilen selvom den er importert. De fant det på min og min bil kom til landet i 99. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 jeg har pratet med dem i dag. dem visst ikke hvordan dem skulle finne det ut. ikke fant dem noe info om bilen eller. bilen ble tatt inn i juni 2004 av en i bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Møller klarer ikke å se om bilen er levert med sportspakke/understel.. har hatt flere tilfeller hvor de ikke klarer å finne det ut.. det er superteit Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 har lest på forumet her at om det står 1be i reservehjulbrønna så er det sportsunderstell og så står det 1ba når det er vanlig understell. stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 vet ikke, men sjekk.. så skal jeg sjekke i min Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 i min står det 1ba. og da har jeg ikke sportsunderstell hvis det stemmer. står på en klistrelapp helt øverst i brønna. trenger ikke ta ut reservedekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ehm jeg fant den hvite lappen med lakkode osv, eneste som kan være relatert til det du sier, er "1B" , hvor på denne hvite lappen står det? klarer du å fikse et bilde? Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 sorry men jeg kommer ikke under der for å ta bilde. basskassa er i veien. men står det f.eks audi a4 1,8 tq på lappen du fant? den er hvit. når du står bak min bil er lappen på høyre side langt opp i brønna. mener det står midt på lappen. mener det står 1b på lappen i min bil også. med det står lengere opp på lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 nææ sto ikke det bare motor effekt, fargekode etc.. fant ikke noe som det du viser til Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg