bull7 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 merkelig.... står i min bil... men jeg har sportsinteriør... har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john erik Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Står i servichefte sammen med motorkode å lakk kode står alt utsyr som ble levert på bilen,har du sporstunderstell skal det stå en tallkombinasjon 1be behttp://www.zervos.se/Utrustningskoder.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partymi Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ka som står på da? mye senket? er intresert i billi senking t min bil så:) ja bilen skal være lavere hvis det er sportsunderstell. men bilen er blodsenket. og sånn var den når jeg kjøpte den. men jeg vil ha den opp igjen for den tar nedi alle plass. men litt vanskelig å bestille deler når jeg ikke vet om det er sportsunderstell eller ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 merkelig.... står i min bil... men jeg har sportsinteriør... har du? jeg har sportsinteriør,understell Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hvordan kan jeg finne ut om jeg har sportsunderstell på bilen eller ikke? jeg får ikke bestillt deler. og audi vet ikke. for bilen er bruktimportert. det er en audi a4 avant 1,8 turbo quattro. 96 mod. Hva slags deler skal du bestille på _møller_ siden det kommer ann på sportsunderstell eller ikke? :P aldri fått spørsmål om det på møller Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 akkurat hvor mye den er senket vet jeg ikke på mm. for det stod på bilen. merke på fjærene er hr. med tuv papirer. men jeg kan ikke sette på anna en 18 tomms felger på bilen nå. med 225.35. med 19 så subber det. jeg vil tippe den er senket 60 mm. og muligens senkeskåler. men jeg må få det andre settet jeg har bestillt først. jeg har bestille nye fjærer og støtdempere fra nbs. og da et det støtdempere til sportsunderstell og uten. så nå har jeg bestillt 2 støtdempere foran til sport som jeg ikke får brukt. ikke får jeg byttet dem eller. for jeg har hadd opp esken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 bull7: ok, gi meg en god pris så kjøper jeg de av deg :) uansett, forskljellen er jo ikke annet enn at de for sport, er stivere og bedre. ingen fysisk monteringsforskjell Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Fant forresten 1BE på klistrelappen.. det står også at jeg skal ha 6 høyttalere, men finner bare fire av de.. videre at jeg skal ha lær interiør, det har jeg ikke.. hmm ellers så stemmer alt ^^ Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg