Gå til innhold

Gumball 3000 (2004)

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre .. er det noen her som har planer om å stille i Gumball 3000 til sommeren?

de er nemlig tilbake i europa ..

koster litt å være med .. og må regne med mange bøter ...

faen .. må finne meg en rik dame å "låne" litt penger ..

men men .. noen smårike/millionærer her som har lyst?

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Neida, de er ikke tilbake i Europa, de skal teste ut snuten i Asia denne gangen..

Her sier dem at dem skal prøve seg i Afrika da http://cosworth.mine.nu/mull/45.minuter.streetracing.avi

OBS!! Over 300MB.

EDIT: Filmen er bra. Å dem snakker om Svensk og Amrikansk Streetracing. Blandt annet Stocholm open 2003, GIS og Gumball 3000 + litt mer :)

-As_no Aka CalibR @ Efnet @ Bilforumet.net

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Hmm...sounds like fun... Men hvordan er vegnettet der nede da? Litt forskjell på en Ferrariveg og hest-og-kjerre veg...

Si det. Dem kaller jo det Gumball Rallye :D. Er sikkert noe dårligre veg nedi der men, det er også veeeldig mange rette strekker såvidt det jeg har sett på TV.. Men vi kan jo reise ned ditt å se åssen det er. Da finner vi jo ut hvordan vegnettet er nedi der ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Bedre å stille til Cannonball Run da.. Er mye billigere, og kjøres kun i Europa..

Cannonball Run er lite iforhold ..

i år var det 32 i Cannonball Run ... det er max 150 med i gumball .. mange fler vil delta ..

Gumball har historie (helt tilbake til 99 ):eek:

Cannonball Run Europa er en unge i forhold .. bare siden 02

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Cannonball run er vel egentlig bare en serie filmer?

Jo'a, men det er et løp i Europa som kalles for Cannonball run ("wannabe" Gumball 3000)

Originally posted by Kebab gud

Cannonball Run er lite iforhold ..

i år var det 32 i Cannonball Run ... det er max 150 med i gumball .. mange fler vil delta ..

Gumball har historie (helt tilbake til 99 ):eek:

Cannonball Run Europa er en unge i forhold .. bare siden 02

Har du råd, så seff.. men da skal du betale for å frakte bilen, og alt mulig sånn piss også.. (Ikke om det er i Europa da, menne..)

Ville heller blitt med på Cannonball run jeg.. Mye mere morsomt ville jeg tro..

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si noe om veistandarden i marokko, var der for noen år siden og tok en busstur litt innover i landet. Ble skikkelig overasket over veiene, motorveien var brei og slett (ikke no telehiv der nei), og det var noen sinnsyke sletter der for litt toppfart testing el. Alt i alt veldig bra veier, men det var stort sett det eneste som var bra der bortsett fra været da, tror det kan bli spennende med litt racing der

Fastlane crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider