Gå til innhold

Audi 100

Ranger emnet

Progress

Anbefalte innlegg

Har en Audi 100 C4 ,, Er en del ting jeg er ute etter men har litt problem med og finne det.

Hvite instrumentskiver + Aluringer ,

Skinnseter (brukt) ,

Svarte baklykter ,

En Plass de selger styling til en billig penge

..

et par andre spørsmål :

svart bil = hvite eller svarte blinkere?

Orginal Grill eller Grill uten emblem (ikke nettinggitter) ?

Svart eller Alu farget netting i Støtfangere (luftinga) ?

RS6 Felger et bra kjøp ? isåfall hvordan dimm ?

Effektannlegg som duger

Er det noe Chip og få til den ? andre ting som kan få den til og yte noen ekstra hk?

o

Hvor Mye har et pipecross luftfilter og si ? (sånn omtrent 0 ?)

Og til slutt lurer jeg på om det finnes noe større utvalg iblandt frontlykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektannlegg som duger

Er det noe Chip og få til den ? andre ting som kan få den til og yte noen ekstra hk?

o

Hvor Mye har et pipecross luftfilter og si ? (sånn omtrent 0 ?)

Og til slutt lurer jeg på om det finnes noe større utvalg iblandt frontlykter?

Effektanlegg på original motor er tull og vas, gir kanskje 1-2 hk mer. Det samme gjelder chip (ja, det finnes, om enn ikke så avansert) kan gjerne brukes sammen med trimkam. Pipercross eller K&N luftfilter gir mer lyd men liten effektøkning, kanskje 2 hk om du er heldig.

Det som gir effektøkning er trimkam. Gav 25 hk mer i min 2.3E, målingene utført uten katalysator, både før og etter kamskifte. Om du vil ha mer kan porting anbefales på det sterkeste. Koster noe mer enn kam men er verdt hver krone :)

Når du har ny kam og portet toppen kan effektanlegg og filter anbefales ;)

"Oppskrift" på skifte av kam finner du HER. Og noen KAMMER.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til http://www.quality-autoimport.no ?

fant noen sideskjørt jeg likte der, som jeg ikke har sett på andre plasser.. så er jeg ikke så veldig begeistra for forhondsbetaling!

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_198&products_id=1825

Viss noen har kjennskap til butikken eller veit om noen andre som selger de skjørta så si ifra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider