al3x Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Så ut som at den demperen passer ja. Nå skal man helst bytte på begge sider hvis man først skal bytte den ene da. Og orginale dempere koster rundt 3000kr tilsammen (for de to bak), så prisen til NBS var ikke så ille. Du kan vel bruke guidene for montering av senkesett til en viss grad. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Noe sted jeg kan få gjort dette rimelig? Noen privatpersoner som utfører slikt? Møller tar vel flere tusen for en slik jobb. Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u86 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 bump... Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Noe sted jeg kan få gjort dette rimelig? Noen privatpersoner som utfører slikt? Møller tar vel flere tusen for en slik jobb. jeg har en person som er mekaniker.. om du vil , kan jeg be han ta kontakt med deg. fyren er fra bosnia, men har brukt han ved flere anledninger, virkelig flink fyr:) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg