Celica lover Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 I min ultra tjuvkoblede "RCA audio" kabel tror jeg problemet ligger... Er det en annen måte å koble eller skaffe en slik ledning??? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Kan du forklara litt meir om kva du har styrt på med??????? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 For meg så ser det der direkte farlig ut (for utstyret det skal kobles på) Hva i all verden er det der for noe?? Har du prøvd å lage deg overganger til en forsterker eller noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hehe :P jeg har koblet 6stk "RCA audio" kabler inn i en "sukkerbit" for å lage en kabel som går fra spillern min og til de 2 forsterkerene mine... ja... da blir det støy... kan sikkert vise koblingen på noen bilder litt senere... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 du får kjøpt Y-ledd liksom :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Fra spilleren og ut... Inn i forsterkerene Alt sammen (ikke de ledningene som ikke er svart) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 du får kjøpt Y-ledd liksom :p Hvordan er de da... har sett etter det men...?! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hvordan er de ledningene kobla inn i spilleren a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hvordan er de ledningene kobla inn i spilleren a? hæ?! det er ikke noe stress lengere... fant en måte å gjøre det på takket være Mr. klovnster...! :D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 her er løsningen vettu :D det går dette?!?!?!?! PS. denne gangen er alt standar fra butikken:D hehe Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Å herre jesu.. Bruker jo mer i y-led og splittere enn andre bruker på bilen jo.. Uansett så vil du nok få en god del støy ettersom y-led er veldig gode til å plukke opp det.. Hva i alle dager er det egentlig du driver med? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Signalet som kommer UT fra en CD-spiller via HØYTTALERUTGANGENE er et forsterket signal! Dette signalet skal IKKE inn på en SIGNALINNGANG på en forsterker! Da kan forsterkeren bli ødelagt og lyden vil GARANTERT bli dårlig! Har du ikke flere RCA (linjeutganger) på spilleren din så bør du begrense antall forsterkere på den. Du mister muligheten til å justere lydnivået på spilleren din dersom du bruker Y-ledd for å få signal inn på alle linjeinngangene på forsterkeren. Håper at du søker hjelp hos en forhandler når du skal kopple stereo. Du har tydelig vis begrenset tilgang på informasjon og meget liten erfaring med dette og som vi alle kanskje vet så bør en ikke leke med bilstereo. Dårlige kontakter etc KAN føre til BRANN! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 vil nå heller anbefale e spiller med minimum 3 par linje utganger, og heller bygge y ledd fra dette ;) håper bilen din ikke allerede er brent ned :), så selv et skummelt bygg noe ala dette for et par år siden, som ikke resulterte så bra for eieren kan du si :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Jeg har bare et hunn uttak på spilleren... men har kuttet ned litt da jeg fant ut greia med ISO :D hehe jeg skal nå koble 2stk 4" og 2stk 5,25" på ISO... men jeg har jo 4stk 6,5" og 2stk 6x9" + at jeg skal kjøpe meg 2stk SUB! hva gjør jeg med det da? Takk for gode råd folkens!!!:D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Mye er ikke nødvendig vis best. Har du delefiltre til disse høyttalerne dine? Hvilke type er høyttalerne dine? Bilder av dem? Bruker du eksterne delefiltrer som følger med høyttalerne så stiller du litt sterkere når det gjelder oppkoplingen av høyttalerne. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg