Gjest Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 er redd for at han har bilde av høytalerne som profil-bilde! Celica Lover: det eneste alle her sa til deg når du la ut bilde av høytalerne dine var at det var ikke noe spesielt, og vil generelt ikke spille noe bra. Det virket som du forstod at du hadde gått på en smell og hadde mye å lære. Har du lest noe fakta her på forumet eller noen andre steder siden da? Jeg mener ikke på noen måte å være frekk, men du kommer til å gå på en unødvendig smell :) EDIT: det du bruker som signalkabler til forsterkerne dine på bildene over egner seg absolutt ikke til bil! Kjøp noe ordentlig, koster ikke mange kronene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 har tenkt på mye av det som har blit sagt og kommet fram til at jeg kutter ut den lille forsterkeren og bare bruker den store... den har nok RMS watt til å forsterke alle høytalerene... Å nå som jeg har gjort det, blir det ikke noe støy på høytalerene... (har ordentlige kabler, ville bare ikke ødelegge dem:D) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 ser ut som du har løst problemet, men du trenger vel ikke alle de "små" høytalerene eller 2 subber? Skal du ha det i hus eller bil? Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 skal ha det i en bil etter hvert ja... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg