sandersen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hehe jobber med hu som eier den :) den er vistnokk veldig sprek.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 men ey ey eeeey... jeg så en stillig e30 i dag på watten :) en grønn e30 med mtech 2 front ivertfall det jeg så, broren din kalle som har kjøpt seg ny ? :)BRG lakk eller? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hehe jobber med hu som eier den :) den er vistnokk veldig sprek.. Hehe hvor sprek da, hvor mye hester er det snakk om. Å hva jobber du som egentlig;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 mye rart egentlig.. 1: salgskonsulent ringnes, 2: blomster sjafør for bryns blomster, siviltjenenste klokkerholmen. Du kan gjette hvem arbeidsplass som er felles :rolleyes: Hk er usikkert men minst jeg hørte skvadder om at gamle hadde 500+ og at den her eller ikke var så langt unna men tørr ikke å si noe som helst sikkert. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hehe da tipper jeg at dere har blomster som felles jobb. Du får høre med henne om hun husker en Polo som lå bak for en ukes tid siden. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hehe midlertidig "permitert" derifra nå kan man si.. men skal gjøre det når jeg får lappen tilbake å begynner å jobbe der igjen.. du som har en polo med svær vinge bak uten front atm ? så ivertfall en polo lignandes bil i svingen ved nye esso stasjonen ved brua når meg og kompiss var ute å herja med lada nivaen hans, rød liten tass vist du så den :) men en kar med solbriller å breit glis bak rattet :hello: deg? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Høres ikke ut som meg det nei, men høres rå ut den Ladaen da. Når du jobber med damer som har slike biler så må du ihvertfall passe på å få en sitte på tur før du får sparken da;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 er vel heller klokkerholmen de jobber sammen Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hehe klokkern er det bare meg 1 anna sivilarbeider 2 lærere å en haug med unger som skriker å bråker :( Å polo nei fikk jo ikke akkurat sparken da :P var faktisk siste dag føre klokkerholmen men hadde tenkt til å kjøre litt i helger osv, noe som det ser dårlig ut til, men vender tilbake ! lakke blomster over hele sia på e30'n å farte av sted! hehe neida.. blir vell den lille blå 74hk diesel tassen som jeg klarte å miste lappen for 8mndr i det :( et under.. de varebilane er undervurderte! ang den prøveturen... jeg er ikke så veeeldig fan av plastic fantastic :) hadde mye mere nyti en tur i e34'n te eika. Hva skjer med den forresten? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Den her jeg mente jeg så i svingen forresten. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 men ey ey eeeey... jeg så en stillig e30 i dag på watten :) en grønn e30 med mtech 2 front ivertfall det jeg så, broren din kalle som har kjøpt seg ny ? :)BRG lakk eller? Var nok ikke det dessverre!;P Mulig det var en bekjent som lufta E30'en. Men skal ikke si noe sikkert! :) Siter Member of; GetAwaySkien BMW E30 345 Turbo! Har hatt: BMW E28 520i-BMW E30 320i-BMW E28 528i-MB w123 230et BMW ///M Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 men ey ey eeeey... jeg så en stillig e30 i dag på watten :) en grønn e30 med mtech 2 front ivertfall det jeg så, broren din kalle som har kjøpt seg ny ? :)BRG lakk eller? Denne kanskje http://www.onkel3000.com/bmwmsport/07/ekspedisjon_tyskland_17.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ja Denja :D pen den, 325? gjort noe med den motormessig? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 hadde mye mere nyti en tur i e34'n te eika. Hva skjer med den forresten? e34'n bytter jeg mot en e28 den uka her.. å kjøpte meg sprut til v8'rn på lørdag sånn atte jeg slepper unna verste kabel helvette og skjøting av lednings nett :D men jobber faenma 16timers dager for tiden så spørs om ikke jeg sjekker om det er noen som vil gjøre jobben for meg Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ja Denja :D pen den, 325? gjort noe med den motormessig? Var visst ikke helt original nei, sitat fra bmwccn.no: 2.5 liter, chip, sebring grenrør, schrick 272 kam osv:) fabrikkny motor som er gått 15 000km:) effekt??? tja.. en generelt sykt påkostet bil:) kan ikke tenke meg den minste detalj som mangler på denne bilen.. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=391159 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=57930&highlight= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg