Gå til innhold

Spottings i Grenland!

Ranger emnet

ludrio

Anbefalte innlegg

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakka med Ender for litt siden og da sa han at det stod VR6 Kompressor i den. Men jeg tenkte ikke stort mer over det så glemte egentlig å spørre noe videre.

Bilen går bra den for all del, og dama er rå til og kjøre. Lå bak den for litt siden hu gassa på og jeg gassa på......................:sleeping

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har sett en gammel 5'er som sies å ha mer enn 600 hk! :O To tona bmw 525

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en gammel 5'er som sies å ha mer enn 600 hk! :O To tona bmw 525

Tenker du på en BMW E28 med hvite fangre? Om det er den ekke den noe sinke i trafikken nei.

Men synes jeg har hørt noe spørsmål hvor lenge det vil holde.

Motoren skal vel være M3 elns. Men som sagt, ikke noe fast fakta.

Member of; GetAwaySkien

BMW E30 345 Turbo!

Har hatt:

BMW E28 520i-BMW E30 320i-BMW E28 528i-MB w123 230et

BMW ///M Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
hvem vant? ;D

Tor jo er oppunder 400hk vist.

azzido: skal hilse te hu å si at du syntes hu var strøken når jeg kommer på jobb igjen ;)

Ingen som vant eller tapte dette var jo bare for gøy. Veldig skjeldent jeg ser damer som kjører en så bra bilkombinasjon som dette her. Som faktisk tør å gasse på i tillegg:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
lamborghini i skien idag..noen?

tror det var en murcialago, men er ikke helt sikker for det var mørkt og den var svart :P

Sikkert en av gutta på Autostrada. Vet at det hender at de låner med seg noe råskap hjem en gang i blandt...

Men kanksje ikke i regnvær....

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider