Hansien Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 for en stund sia så dreiv det en sivilbil å kjørte rund med skiboks og solskjerming for barn.. skikkelig turist stuk over den.. MED JR SKILT :D som forøvrig er det vi har i valdres Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 for en stund sia så dreiv det en sivilbil å kjørte rund med skiboks og solskjerming for barn.. skikkelig turist stuk over den..MED JR SKILT :D som forøvrig er det vi har i valdres Ikke dumt, bortsett fra at det er ganske håpløst å bruke en lokalt registrert sivilbil og forkle den som en turist, i alle fall på et såpass lite sted som Valdres... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 i horten går det postbil som er sivilbil. svina ass Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 i horten går det postbil som er sivilbil. svina ass En postbil som det står Posten Norge på? Det har dem ikke lov å bruke, så tviler på at dem har en sånn.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 i horten går det postbil som er sivilbil. svina ass Det betviler jeg sterkt, for å si det sånn. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 den velkjente carina stasjonsvogna (reg nr: ju xxxxx)som gikk i lillestrøm for en stund siden hadde lsk merke på bakruta. ju 67323, det regnr har brent seg fast i hjernen min og oppsøker meg om natta Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 En postbil som det står Posten Norge på? Det har dem ikke lov å bruke, så tviler på at dem har en sånn.. men i hælvete- tror du jeg sier det for morro skyld da eller? di har postbil som post logoen er på, men det står ikke posten på den lenger!! det er en ekstra antenne på den å den har blålys i grøftelysa. veit detta fordi den ble brukt til å spane på en kamerat av meg! så shut up Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hvis postlogoen er på den, så er det ingen politibil. Dem har ikke lov å utgi seg for noe annet en dem er. Ta bilde av den, så kanskje jeg trur deg. Så shut up Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvis postlogoen er på den, så er det ingen politibil. Dem har ikke lov å utgi seg for noe annet en dem er. Ta bilde av den, så kanskje jeg trur deg. Så shut up har vel kanskje bedre ting å bedrive tia mi med å jakte på en sivil politi bil for å få overbevist deg ass.. stakkars.. Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 har vel kanskje bedre ting å bedrive tia mi med å jakte på en sivil politi bil for å få overbevist deg ass.. stakkars.. jeg så en luftballong i går med blålys og 2 politimenn i, så alt er mulig :jackinbox: Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 jeg så en luftballong i går med blålys og 2 politimenn i, så alt er mulig :jackinbox: Dunder karlson och svenn? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Kan godt hende :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 haha.. her hørtes det ut som en rekke bullshit. Syns jeg ser en jævla postman pat bil med blåkledde klovner veltende ut og noen ut av bakdøra med swat drakter og m16 guns'N'shit Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2944598.ece pass opp Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 haha.. her hørtes det ut som en rekke bullshit. Syns jeg ser en jævla postman pat bil med blåkledde klovner veltende ut og noen ut av bakdøra med swat drakter og m16 guns'N'shit Samme her. Det lukter BULLSHIT :-) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg