knoff Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Samme her. Det lukter BULLSHIT :-) tok bilde av den igår. di som vil ha bilde av den kan sende meg en pm så sender jeg en mms. så kan dere ta en ny vurdering på hva som er bs å ikke :P Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 får ikke lagt ut bilde her da? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 wow, han har et bilde av en postbil:hammer Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 send til meg da, så legger jeg det ut her på forumet! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Sjekk alle sivilbilene da! :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 HA HA HA HA HA HA!!!! De er klare for opptøyer.. Snart kommer det postman pat kledde SWAT jævler ned fra MAXBO helikoptere..! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 og militære falskjermhoppere fra braathens fly Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 tok bilde av den igår. di som vil ha bilde av den kan sende meg en pm så sender jeg en mms. så kan dere ta en ny vurdering på hva som er bs å ikke :P Legg ut bildet her, da. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Postbiler er vel like skumle de som politibiler? Er redd politibiler, postbiler og drosjer. Hvor mange ganger det har kommet en jævla postbil sprettende ut på veien fra en eller annen sidevei, så jeg har måttet vrenge over i motgående felt for å ikke kjøre rett i ræva på jæveln. Så det kommer vel på det samme hvilken av disse bilene som blir benyttet...forholder meg avventende til alle. (friskt i minne en 50-tonns gravemaskintransport, og postbil som kutta svingen sånn at det ikke ble plass til lastebilen) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebSol Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 har du ikke hørt det gamle slagordet til posten da??? "Posten SKAL fram" det stemmer og det:P hilsen postbud... hehe Siter Mercedes Benz 190E 2.0 '89 x Golf II sport `88(rust sier du) x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Må det nødvendigvis være en sivil politibil hvis den har 2 antenner? Hvis det var ment som et seriøst spørsmål, er svaret nei. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Var seriøst ja, takk for svar. Det er flere enn sivilt politi som har to antenner. Det kan for eksempel være mobiltelefonantenne. Det kan også være at man har montert på ei ekstra antenne for å få inn politiradio :) Så kan jeg tenke meg et eksempel til, som ikke er så vanlig, men jeg kjenner noen som er med i Røde Kors-hjelpekorps, og de har samband i sine privatbiler for å kunne høre på nødnettet ifm hjelpeaksjoner. Det er imidlertid såpass få som har to antenner, at det kan være verdt å ta en ekstra titt dersom du ser en bil med to antenner. Andre måter å oppdage sivile politibiler på, er for eksempel: - man kan skimte blålys i grillen - 1000-metere (mange sivilbiler har dette) - sotede bakvinduer - blålys kamuflert som bremselys i bakvinduet (du kan se at disse "bremselysa" ikke lyser når det bremses, selv om de standardmonterte bremselysa lyser) - flere "bombrikker" ved førerspeilet (mange sivilbiler har slike brikker til f.eks. garasjen på politistasjonen, i tillegg til Autopass-brikka) - GPS, Police Pilot, samband i bilen - bilen ligger i høyre felt, men legger seg "diskret" ut et par hundre meter bak deg etter at du har kjørt forbi, og blir liggende der - normalt sett en vanlig og anonym bil, svært sjelden gamle skranglekasser eller stylede rånebiler - men det hender også at de "gjemmer" seg i slike Flere som har gode tips om hvordan man kan oppdage onkel i sivilbilen sin? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 tok bilde av den igår. di som vil ha bilde av den kan sende meg en pm så sender jeg en mms. så kan dere ta en ny vurdering på hva som er bs å ikke :P knoff: HAR DU SNART TENKT Å VISE OSS DET BILDET? Eller var det bare noe piss du fant på? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Det går to passe rå R-sykler mellom Oslo og Østfold. E6 og E18 er ikke trygge lenger. Tror den ene er en Kawa, grønn av farge. Østfold-politiet har også en Saab 93/95 cab (sort) og en Impreza. Synd det er slutt på tidene med Volvo 740 med mørke ruter og 19 antenner... Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remember_me Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er ikke helt slutt med flere antenner. Har sett nyere Mercedes sivil i Oslo med 2 antenner og 2 i røyken med 2 antenner så dem har ikke helt sluttet med det.:) Men husk at dette kan være radioantenne og gps f,eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg