hyys84 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Tenkte jeg skulle sprite opp vinduet bak eller fremme med "Volkswagen" eller "Polo" klistremerker! Da tenker jeg på slike breie klistremerker som ligger langs hele vinduet øverst. Noen som vet hvor jeg får tak i slike? Eller eventuelt "Pioneer" eller ett-eller annet!!!!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Sjekk her Den linja som dekker toppen på rutene kalles ofte streamer.. Er forresten ikke lov å ha det i frontruta. Har blitt diskutert på forumet her en del ganger, søk litt rundt så finner du masse informasjon om det.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 kutt ut streamer.. omd et ikke er en løpsbil, så har jeg ikke sett en eneste bil der det ser bra ut.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Sleng ut noen bilder av bilen din da vel, så kan vi andre komme med noen forslag til hva du bør gjøre for spriten opp litt;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 ja, bilder er good :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg