Gå til innhold

turbotrykksmåler...

Ranger emnet

LMJ

Anbefalte innlegg

Noen som har montert turbotrykksmåler i gti her? prøvde meg i går... har fått montert den og dratt slangen. men nå begynner jeg å lure på om jeg har gjort noe galt. når jeg starter bilen viser det vakum som den skal... går ned på -8 eller noe. men vil ikke vise ladetrykk.

har jeg koblet til feil slange?:/ monterte den på slangen som går fra høyre side av innsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTI, du har selvfølgelig turbo?

det er en del vacum slanger som går på selve innsuget, der lager du et T-stykke og kobler deg inn der.

legg gjerne opp et bilde

Hadde vært litt dumt å montere turbotrykksmåler uten turbo kanskje... går to slanger fra innsuget. den ene strekker seg helt bak i motorrommet. den koblet jeg meg inn på.

vwgti4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har montert min på slangen som går ned på RESIRK VENTILEN ( den lille tynne) satte t krysset der;)

evt dump om du har dt..

jeg får minus 08-1 når den står på tomgang, men 1 bar ved pådrag;) så funker vel den:)

vet de fleste jeg kjenner med vag også har den der;) kan ta ett bilde i morgen om ønskelig.

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har montert min på slangen som går ned på RESIRK VENTILEN ( den lille tynne) satte t krysset der;)

evt dump om du har dt..

jeg får minus 08-1 når den står på tomgang, men 1 bar ved pådrag;) så funker vel den:)

vet de fleste jeg kjenner med vag også har den der;) kan ta ett bilde i morgen om ønskelig.

DO IT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør dt litt vanskelig for dg jeg;p

digital camera mitt er litt mongo, så om du sender meg en sms i morgen skal jeg ta bilde med en gang å sende på mms;)

91712768

Mvh joachim

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 stress:D

blir du å se på gatebil i helga?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider