LMJ Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Noen som har montert turbotrykksmåler i gti her? prøvde meg i går... har fått montert den og dratt slangen. men nå begynner jeg å lure på om jeg har gjort noe galt. når jeg starter bilen viser det vakum som den skal... går ned på -8 eller noe. men vil ikke vise ladetrykk. har jeg koblet til feil slange?:/ monterte den på slangen som går fra høyre side av innsuget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hvor i motorrommet har du koblet slangen da? på innsuget? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hvor i motorrommet har du koblet slangen da? på innsuget? jepp... skal se om jeg får lagt ut bilde. hvor skal jeg montere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 GTI, du har selvfølgelig turbo? det er en del vacum slanger som går på selve innsuget, der lager du et T-stykke og kobler deg inn der. legg gjerne opp et bilde Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 GTI, du har selvfølgelig turbo?det er en del vacum slanger som går på selve innsuget, der lager du et T-stykke og kobler deg inn der. legg gjerne opp et bilde Hadde vært litt dumt å montere turbotrykksmåler uten turbo kanskje... går to slanger fra innsuget. den ene strekker seg helt bak i motorrommet. den koblet jeg meg inn på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 ser du den svarte slangen som er i starten av insuget? prøv og koble deg inn der ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 ser du den svarte slangen som er i starten av insuget? prøv og koble deg inn der ;) starten!? tenker du høyre eller venstre side på bildet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 inngangen på innsuget, til venstre på bildet. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hosetved Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Fått montert den? har en selv liggende hjemme klar til montering.. Hvor har du tenkt å ha den inne i bilen da? Siter 2000 GOLF IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 jeg har montert min på slangen som går ned på RESIRK VENTILEN ( den lille tynne) satte t krysset der;) evt dump om du har dt.. jeg får minus 08-1 når den står på tomgang, men 1 bar ved pådrag;) så funker vel den:) vet de fleste jeg kjenner med vag også har den der;) kan ta ett bilde i morgen om ønskelig. Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 jeg har montert min på slangen som går ned på RESIRK VENTILEN ( den lille tynne) satte t krysset der;)evt dump om du har dt.. jeg får minus 08-1 når den står på tomgang, men 1 bar ved pådrag;) så funker vel den:) vet de fleste jeg kjenner med vag også har den der;) kan ta ett bilde i morgen om ønskelig. DO IT!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 gjør dt litt vanskelig for dg jeg;p digital camera mitt er litt mongo, så om du sender meg en sms i morgen skal jeg ta bilde med en gang å sende på mms;) 91712768 Mvh joachim Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 JEG KLARTE DET JEG KLARTE DET!!! Forklaringen din holdt faktisk:) Takk for god hjelp i alle fall!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 0 stress:D blir du å se på gatebil i helga?:) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 desverre:( må jobbe... og bilen er ikke helt hundre 100% heller:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg