Gå til innhold

problemer med tomgangsmotoren..?

Ranger emnet

LMJ

Anbefalte innlegg

Hadde ingen merkbare symptomer forutenom tomgangen egentlig, girkassa sies jo å være en svakhet på denne bilen. Hadde bare gått 90 000km.

Bytte er dyyrt.. Finner du brukt får du kassa for en 5-8 000,- tror jeg, men vanskelig og oppdrive, hvertfall med litt lav km. Nytt koster den 26k hos møller. Gikk for ei overhalt og forsterka kasse fra norskbildelsenter til 18k, ganske dyrt men fikk fikset det kjapt hvertfall. clutch kom på 2500,-

Det med tomgangen var noe som kom og gikk over tid, like før kassa havarerte begynte jeg å høre tikking og hyling mens jeg kjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår