Mombasa Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Noen har rappet det avtagbare hengerfestet mitt. på a3'en. Så nå er kroken min bortevekk... Orginal (bare kroken) koster 3500,- og det er ikke mulig å oppdrive uorginal etter det jeg har sjekket opp. Lurte på om noen skulle tilfeldigvis ha en sånn liggendes...? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Fant ut at det er 2 orginale hengerfester + XXX anntall hengerfester som er uorginale. og ingen av dem orginale passer min bil. Så ser ut til at jeg må bestille helt nytt :( Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Huggern? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 nai du kan få kjøpe mitt! jeg har et komplett som jeg ha liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg