bjaa Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei! Ser på dbdrag.se at det skal være konkurranse på tvboden imorgen og søndag. Er det noen her ifra som har tenkt seg ditt en tur eller? Meg og et par kamerater tar nok turen ja.. Fredrik Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg skal ihvertfall :) Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 må jobbe i morra, men kommer nok til søndag. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Ser ut som det skjærte seg for meg, da jeg solgte bilen idag.. *snufs* Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja var der i dag, og må si at det var rimelig kjedelig, par biler som var helt rå, men været drepte hele stemningen spør du meg. Men jeg tok noen bilder og dem finner du i denne posten: http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-filmer/172958-bilder-fra-db-drag-svinesund.html Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg