Nismo Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 En eller annen udugelig fjott som ikke holder livet sitt kjært har prøvd å bryte seg inn i tilhengeren som jeg bruker å frakte 200SX vår med. Bildet under: Dette har skjedd inne på jobben min i Ringveien 120 på Skattøra, hvor vi har videoovervåket mesteparten av området. Var selvsagt så dum at jeg parkerte utenfor synsfeltet til kameraene. Vi har alle biler som kjører inn og ut på tape, men er litt mange å se gjennom så hvis noen har hørt eller sett noe setter vi stor pris på informasjon ang dette. Har skjedd i løpet av siste 2 ukene tror jeg. Ønsker du VIP-kort til Sommertreff samt noen tusen kroner i cash og vet hvem som har gjort dette vet du sikkert hvem du skal ta kontakt med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Kjipt det der.. Håper du finner ut hvem som gjorde det.. Ble det mye skader? Kom dem seg inn...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 fikk dem noe med seg btw. Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 han skriver jo innbrudsforsøk, ergo så klarte de ikke å komme seg inn. Men de har sikkert ødelagt døra eller no. Håper du får tatt jævlene. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Virker som de har blitt avbrutt før de kom seg inn. Var rett før låsen var bøyd nok til å få opp døra. Er jo endel trafikk der, og Tryggvakt kjører runder hele døgnet så man får ikke være i fred så lenge av gangen. Ikke noe store skader, men bare forsøket irriterer meg noe inn i helv..... Eneste formålet jeg kan se her er å ødelegge, med mindre de skulle kjøre bilen ut den lille luka framme på hengeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Skal ikke se vekk fra at det var noe sånt de hadde i tankene, lukter narkiser lang vei og de vet aldri hva de holder på med.. Har vært med på at de prøver å bryte opp en dør men lar den åpne døren være i fred, og at de knuser ruten og stjeler skjermen til ryggekameraet, og lar alt av faktisk verdi i bilen ligge igjen.. Lykke til i jakten! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruf Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Skikkelig usportslig gjort dette. Håper du får tak i vedkommende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 fikk dem noe med seg btw. "gud må være råner hvorfor trur du han skapte trer som ligner på wonderbown" står det i avataren din. Wonderbown, er det noe nytt som har kommet? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Skikkelig ergelig må jeg si.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg