Gå til innhold

Babes

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja vi er alle gutter her. (så og si da)

Jeg savner egentlig en skikkelig Babes folder på hovedlista.

bilder av damer fra treff ol.

Bare ett forslag. Enn finner alltids babes på nettet uten prob, men er jo litt greit og samle godsakene på en plass. Og alle vet at en bil kler seg best med ei dame i over på sida inni hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ønsker vi å formidle et slikt kvinnesyn på et bilforum da? Jeg unngår konsekvent et par norske bilblader pga babes-profilen deres.

La oss ta en avstemning:

Du: "Ja"

Jeg: "Nei" "Nei" (Dobbeltstemme)

Konklusjon: Nei!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes haugevis av jentekåte guttebasser som gjør alt for å se en pupp, så trenger ikke å provosere meg mer ved å lage en egen folder på forumet hvor dra-kåte gutter kan kose seg med på kveldstid etter de skulle ha lagt seg.

NEI fra min side og!!!!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol 10hi..

ja sant gatebil funker. men bluh ikke noe serlig annet enn det der. Var bare en luftings ide da. jeg dør ikke om det ikke blir noe av det da..

ellers er jeg frelst på bilforumet.no :)

Det ville jo vært for jævlig om du skulle dø av dette da, men litt svinn må man regne med i kampen for et bilforum fritt for babes. På den annen side kan du få utløp for dine pubertale lyster på Narvesens øverste hylle. Det hender jeg kaster noen blikk opp på den hylla selv...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare en single 26 åring som ja.. men men .. vi legger denne tråden død kanskje?

Nei, nå er det tid for litt dissing nå serru. Bare stålsett deg og ta det med et smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår