Snitchie Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ja vi er alle gutter her. (så og si da) Jeg savner egentlig en skikkelig Babes folder på hovedlista. bilder av damer fra treff ol. Bare ett forslag. Enn finner alltids babes på nettet uten prob, men er jo litt greit og samle godsakene på en plass. Og alle vet at en bil kler seg best med ei dame i over på sida inni hehe :D Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ønsker vi å formidle et slikt kvinnesyn på et bilforum da? Jeg unngår konsekvent et par norske bilblader pga babes-profilen deres. La oss ta en avstemning: Du: "Ja" Jeg: "Nei" "Nei" (Dobbeltstemme) Konklusjon: Nei! __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Finnes haugevis av jentekåte guttebasser som gjør alt for å se en pupp, så trenger ikke å provosere meg mer ved å lage en egen folder på forumet hvor dra-kåte gutter kan kose seg med på kveldstid etter de skulle ha lagt seg. NEI fra min side og!!!!! 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Haha, sorry meg.. Men det hadde vært tragisk.. * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg har hørt ett rykte, som jeg ikke vet om er sant, om at det finnes en plass på internett, som ikke er ett bilforum, hvor man kan glane på nakne kvinnfolk det hjertet lyster. - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Haha, vær så snill a fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Nei. Gå heller på http://www.gatebil.no - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 lol 10hi.. ja sant gatebil funker. men bluh ikke noe serlig annet enn det der. Var bare en luftings ide da. jeg dør ikke om det ikke blir noe av det da.. ellers er jeg frelst på bilforumet.no :) Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 lol 10hi.. ja sant gatebil funker. men bluh ikke noe serlig annet enn det der. Var bare en luftings ide da. jeg dør ikke om det ikke blir noe av det da.. ellers er jeg frelst på bilforumet.no :) Det ville jo vært for jævlig om du skulle dø av dette da, men litt svinn må man regne med i kampen for et bilforum fritt for babes. På den annen side kan du få utløp for dine pubertale lyster på Narvesens øverste hylle. Det hender jeg kaster noen blikk opp på den hylla selv... __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 http://www.redtube.com der finner du det du vil.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 jeg er bare en single 26 åring som ja.. men men .. vi legger denne tråden død kanskje? Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 jeg er bare en single 26 åring som ja.. men men .. vi legger denne tråden død kanskje? Nei, nå er det tid for litt dissing nå serru. Bare stålsett deg og ta det med et smil :) __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 haehae. :) 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hva gjør babes på et bilforum? :P "Hudpleieforum" Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 /me løper og gjømmer seg i en krok.. håper gud tilgir meg for å ført denne tråden frem i dagens lys.. Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg