pi0neer Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 SPM 1. Har en pyle pldvd 132(DVD Spiller) og en Xelent 7" LCD Skjerm. Er det koaxkabel jeg skal bruke på disse? på Spilleren er det bare "vanlig headsett" utgang og på skjermen er det gul phono inngang. SPM 2. Noen som vet hvordan jeg skal justere spilleren inn på PAL og ikke NTSC. Eller evt. hvor jeg kan få tak i brukermanual? Håper på raskt å nyttig svar Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 1. Nei, det er vanlig videokabel du skal bruke. Med Jack til en rca. :) Får kjøpt dette mange steder. 2. Hvorfor skal du stille inn pal eller ntsc? Er denne amerikansk? Europeiske stiller seg somregel selv.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hva bare noe jeg hørte at jeg masse stille den inn på pal. har ikke noe greie på akkorat det der.. men jeg får ikke noe bilde på skjermen Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hmm.. Er vel med en fjernkontroll på spilleren? Er ikke noe knapp der da, som kanskje kan forklare noe? Eller om du fikk med en manual? Vanskelig å svare når man ikke har den forran seg.. Beklager.. Men du får blått bilde på skjermen? Jeg har en skjerm jeg må velge riktig inngang på, fordi den har 3 innganger.. Noe lignende til deg også? Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 om du søker på f.eks google på pyle og modellen finner du nok anvisningen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 har setup knapp å div. på fjerkontrollen men det hjelper jo ikke når det ikke er noe som helt bilde på skjermen. har ikke noe manual til spilleren. er hvitt ikke blått lys i skjermen.. har 2 innganger på skjermen ja. har prøvd begge to felre ganger å skiftet mellom V1 og V2 på fjernkontrollen til skjermen. Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 har leitet nesten overalt på google om manual til pyle.. de har ikke på pyle`s hjemmesider engang Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg