Gå til innhold

Har 2 spm! VIKTI

Ranger emnet

pi0neer

Anbefalte innlegg

SPM 1.

Har en pyle pldvd 132(DVD Spiller) og en Xelent 7" LCD Skjerm. Er det koaxkabel jeg skal bruke på disse? på Spilleren er det bare "vanlig headsett" utgang og på skjermen er det gul phono inngang.

SPM 2.

Noen som vet hvordan jeg skal justere spilleren inn på PAL og ikke NTSC. Eller evt. hvor jeg kan få tak i brukermanual?

Håper på raskt å nyttig svar

I Feel Need For Speed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nei, det er vanlig videokabel du skal bruke. Med Jack til en rca. :) Får kjøpt dette mange steder.

2. Hvorfor skal du stille inn pal eller ntsc? Er denne amerikansk? Europeiske stiller seg somregel selv.. :)

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Er vel med en fjernkontroll på spilleren? Er ikke noe knapp der da, som kanskje kan forklare noe? Eller om du fikk med en manual? Vanskelig å svare når man ikke har den forran seg.. Beklager.. Men du får blått bilde på skjermen? Jeg har en skjerm jeg må velge riktig inngang på, fordi den har 3 innganger.. Noe lignende til deg også?

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har setup knapp å div. på fjerkontrollen men det hjelper jo ikke når det ikke er noe som helt bilde på skjermen. har ikke noe manual til spilleren. er hvitt ikke blått lys i skjermen.. har 2 innganger på skjermen ja. har prøvd begge to felre ganger å skiftet mellom V1 og V2 på fjernkontrollen til skjermen.

I Feel Need For Speed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider