Megamann89 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei. Har planer om å nedfelle forsterkerene mine i gulvet på bilen,men vil ha et system der jeg beholder reservehjulet.Noen forslag.Hva slaks matriale kan jeg lage det i osv ? Litt bilder av bagasjen[/img] Med deksler tatt av [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 du kan alltids heve gulvet noen cm. Problemet da blir å få tak i reservehjulet når du først trenger det da.. Er vel i hovedsak vanskelig å bygge anlegg i bil med å felle ned forsterkere og ha en del bass og samtidig ha tilgang til reservehjulet. Jeg skal til å lage en løsning der jeg skal felle en 10" eller 12" nedi brønnen. Da bare har jeg en boks med skum til dekket liggende i bilen i tilfelle. Er sjeldent man punkterer så "kraftig" at ikke skum kan fixe det uansett...og da har man alltids NAF/viking/falck! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Skal du heve bagasjeromsgulvet, sjekk ut tykke plater av ekspandert skum, ala isopor eller Jackofoam. Fåes som regel hos nærmeste byggevarehandel. Man trenger jo ikke gjøre ting tyngre enn nødvendig heller. Lett å forme er det også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ok takk. Hadde vært fint med noen bilder så kunne jeg ha sett litt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg