Gå til innhold

Streetmeet Kr.sand Fredag 12 Oktober..

Ranger emnet

pacecar

Anbefalte innlegg

tusla litt rundt i søgne før den cossien ? 2-3 år siden? den sorte me hvitt bur

er klar for streetmeet jeg =) må bare få sjåfør til bilen, eller mamma på sida. hehehe

Nei, den lever i beste velgående her i byen. Har den gjort lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ikke på tide med et nytt stort treff igjen snart før snøen kommer ? :) Jeg begynner å bli temmelig lei av vi ikke skal få lov å kjøre rundt lenger, nå får vi jo snart bot får å råne rundt i byen åsså. Det er jo snart ikke lov til å gjøre noe her lenger i Norge, begynner å bli rimelig lei dette forbanna tullet. :fucku: :fucku: :fucku:

BMW MPOWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

info til alle: hører politiet har fått gjennomslag på å kunne gi bøter for "hensiktsløs kjøring" dvs råning, og annen kjøring uten bestemt destinasjon og mål :( føkk..

Husker i gamle dager ja :) treffet i 05 ble jo en stor hit :) (hilse til de andre som var med på å få dratt det igang :) )

Om noen finner ut av noe,kan de ikke tekste meg på 41667528??? stiller jeg :) bare greit å få beskjed om det(ikke så mye på forumet lenger..)

Pacecar(Geir) solgt corvetta?? syntes jeg så den her for et par dager siden med en ukjent bak rattet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i gamle dager ja :) treffet i 05 ble jo en stor hit :) (hilse til de andre som var med på å få dratt det igang :) )

Pacecar(Geir) solgt corvetta?? syntes jeg så den her for et par dager siden med en ukjent bak rattet ?

parkenja6.jpg :cool: savner bilen ja..men kommer sterkt tilbake, når omskolering er ferdig..men er folk klare til helgen da? så samler vi noen folk ...eller

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider