Gjest sicarlse Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 det var trist may! hadde håpt å se en hvit en på prøveskilt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 hadde vært kos det,men du reiser vel inn på freddas kvelden mot gardermoen da?.. satse på at ikke de "viper" snakker om får øye på moped kolonna.. da er de kjappe på sporet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Forresten så er været på vår side. Blir sol og 10 (brrr) grader :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 be there kompis som skal kjøre i sierran da ;P Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 I'll be there! 20.30? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ish :) se om jeg får dratt meg avgårde fra jobb snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 satan, lite problem med luftfilter:S åsså nå. må ned å mekke til et nytt et:) be there 2030! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Kreegah bandolo! Hvor mange kilo gummi som sitter i asfalten der ute nå vet jeg ikke, men det er MANGE!! Stor takk til alle som laga liv, beste treffet på lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 er og første treff på lenge hvor snuten ikke dukka opp..:D Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 det var faen meg suksess:D snuten hadde vel nok å gjøre med bandidos her i dag:) bare dumt jeg måtte ta en tidlig kveld siden jeg skal på jobb kl 7 i morra:( 100% hele dagen:D sleng ut bilder da Viper! edit; hørte no rykter om noen sivilbiler, men det var vel bare en paranoid jævel som fant på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Bra oppmøte :) Litt mange slitne helter som herja bare, skulle likt å sett litt flere ordentlig maskiner. Politi var kanskje ikke innom Sørlandsparken, men det krydda av dem rundt ellers. De var heldigvis opptatt med noen andre når jeg kjørte over varoddbrua :P Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 volvoen med V8 og 400 gamp var i alle fall skikkelig:) var vel og en japsebil som laga en del røyk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Man bruker det man har :D Var da flere grombiler i løpet av kvelden, var jaffal frisk ratting på M3en Edit: Fevennen var tydeligvis der http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article522100.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Kompis av meg han med m3en.. han vet hvor spaka sitter...Bilen er og forsåvidt frisk:) God avslutning på sesongen :) Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 noen av dere som hørte rykter om at politiet fra arendal til lillesand hadde samlet seg på myra(ved høvåg) for å ta alle rånerene? det var jo bare et rykte som jeg tror, men hørte noen av dere det samme? Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg