Gjest sicarlse Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 ja håper vi slipper mass ølflaskeknusing. det er jo så morro:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 sindre:har du retta volvoen,eller fått deg ny?? har punga 2 dekk, så bilen min blir å se på kjipeorig 16"... (rekker ikke reise til tønsberg og hente de nye :) ) Som jeg sa til sindre, så hiver jeg ut en tråd på 200sx forumet også, og håper litt oppmøte derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 da går vi for fredag 12..så stiler vi med venner å bekjente.. enret topic ;) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 lager noen ei melding og legger her som vi kan sende rundt til folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 om jeg har retta den er vel en ting. men den ser rett ut ja:) den ER rammeskeiv, men foran støtdempertårnet. merker ingenting til noe sporing eller noenting:) har også montert ny servo. så nå er den tipp topp igjen:) et kjennetegn på bilen min er et harry lysende LOVE skilt fra biltema i frontruta:) sånn hvis npen vil si hei.! åssen biler kommer dere med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 nå er det lagt ut en tråd på 200 forumet. regner med det kommer litt folk derfra.. Har du lyst til å lage en mld da sindre? nøkkelord: -siste streetmeet i år -fredag 12/10 -ca fra 20.00(må vente til det er stengt og tømt) -send videre osv -drikking ønskes ikke?? du finner sikkert på noe?? ;) kommer selv med bilen øvers i signatur(og bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 kan prøve:) årets siste streetmeet arrangeres i sørlandsparken fredag 12. oktober! vi starter opp kl 2000 og håper på et bra fremmøte:) send videre til alle du kjenner. drikking og flaskeknusing er selvfølgelig uønsket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 noen som vil føye til noe:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 jeg tar turen ut! og hvis det ikke er noen bedre forslag innen kl22.00 så begynner meldingene å rulle!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 så ikke det kurrant ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 skal vi bare begynne å sende?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Tipper jeg dukker oppom :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 jeg stiller og det UTEN passasjerer med promille og glassflasker. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 flotters folkens :) Sindre: send i vei :) så sender jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 kan prøve:)årets siste streetmeet arrangeres i sørlandsparken fredag 12. oktober! vi starter opp kl 2000 og håper på et bra fremmøte:) send videre til alle du kjenner. drikking og flaskeknusing er selvfølgelig uønsket! Når vi snakker sølesenteret og fredag så ser jeg at samme feilen gjøres hver gang: Start kl 2000??? Det blir jo bare surr. Gi nå de gamle tantene en times tid på å komme seg bort fra parkeringsplassen, ellers tar det vel ca. 17 minutter før noen blander blåbærsaft... Foreslår start kl 2100 :) Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg