viper Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg jobber sammen med han som har den gule BMW'en hehe :) Fikk akkurat meldinger om nytt treff i morra den 20,Lørdag. Noen som kan bekrefte dette? Hva var det han holdt på med nede i byen? Herje rundt mitt i gata, idioti. Og nei, ikke hørt noe om noe treff. Det er bare tull å ha 2stk etter hverandre. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Ja det jeg å tenkte, skjønte ikke helt det. Han kjører alltid som et svin, alt bilen kan gå hele tiden :) Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 fikk sms i sta om treff, men skrev tilbake til folk jeg misstenker sender den at det er tull, og forrige treff var jo liksom siste treffet.. Ang den gule bmw'n så vardem innom søstra til min arbeidskollega(les lærlingen), og brauta seg visst litt? ca 10 minutt etter de gikk ringte han og sa de hadde smadra på mjåvann.. Håper det gikk bra mede folk, ogat bileier ihvertfall fikk seg en støkk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 haha begynner å bli bra nå :D Støyen fra biler som svidde av gummi var så høy, at politiet fikk inn klager helt i fra Moneheia lørdag kveld. http://www.fvn.no/nyheter/politiloggen/article524029.ece Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 hvor faener moneheia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 hvor faener moneheia? Rett opp fra hamresanden. Langt opp... og enda litt lenger... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hmm, han me den gule bmw en. Han jobber tilfeldigvis ikke på volvo på mjåvann? Kunne minne om han..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 møe mulig det... Så det er liv i deg enda kristoffer :) Var det liv på lørdag da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 var det treff i parken i helga og? hørte no fæle rykter om slem purk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 møe mulig det... Så det er liv i deg enda kristoffer :) Var det liv på lørdag da?? hehe, joda lever såvidt. Var aldri nede og fikk kikka, er ikke så ofte her inne lenger så jeg fikk ikke med meg at det var noe treff. Kræsja bilen!? ny bil på gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg