Naits Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Halllon, Tom Ole og Kim Skedsmo drar til Finland for å vise gutta hvordan det skal gjøres! Tirsdags ettermiddag ringer Kim meg. Han lurer på om jeg har fri på fredag? -"Nei, men det kan ordnes" sier jeg." -"Fint, da drar vi til Finland etter jobb på torsdag!" -"Ok!" sier jeg, uten å helt vite hva jeg har begitt meg ut på. Les hele historien! Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Dette var mildt sagt morsomt og lese! Gratulerer også med Bronse :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 det var en artig tur også :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Morsom artikkel å lese, bra skrevet! Du gjør meg stolt lauken! Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ang bra skrevet så skal Naits få æren da jeg ikke hadde tid, han fikk et utkast. turen var knall :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 den skulle jeg gjerne hatt en film av! hele saken! fra telefonen til du la deg!:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 hehe, det hadde vært litt av en film :) skal prøve og få filmet ved senere turer :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Kul lesing dette ja.. Forteller litt om det fæle slitet man koster på seg for en sladd i ny og ne :) Gratulerer igjen til Fredrik Aasbø for imponerende kjøring :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ja, da er det mye mulig ny tur om noen uker, noe info dere vil ha fra turen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 jeg vil ha mere bilder! synes dere tar for lite bilder jeg, men skikkelig bra lesestoff da, dere skriver bra! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 jeg vil ha mere bilder! synes dere tar for lite bilder jeg, men skikkelig bra lesestoff da, dere skriver bra! da skal det bli mere bilder. har desverre ikke bedre en 3.2 Mega pixlers kamera, men alt er bedre en ingenting ;) vi drar torsdags kveld :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg kommer nok til å ta en del bilder :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg kommer nok til å ta en del bilder :) får prøve og ta mye sosiale bilder da :P ref Oslo omegn... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg