ePiFaNT Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Hehehe :D Stå på, sier nå jeg. Bilstereo handler om å ha det morsomt, selv om det kan være aldri så tåpelig! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hadde de ikke plass på Reitgjerde til deg? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willosof Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg tror jeg hadde byttet om til RGB-dioder og kjørt sakte roterende HUE/regnbue-farge på den sirkelen! ;-D Siter William Viker Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hehehe, morsom lesing! Den virker faktisk? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jaja virker den... men det er vel ikke den beste i verden :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg