Gå til innhold

a4 1,8 turbo går elendig.

Ranger emnet


bull7

Anbefalte innlegg

har en 96 mod 1,8 tq. bilen er chippet til 195 hk. den lader 0,4 bar. men turbotrykket er veldig ujevnt. enkelte ganger når jeg drar på går det opp til 1,1 bar. men trykket holder ikke. det detter ned med en gang. noen som vet hva problemet kan være eller har vært borti det før? veldig irriterende med et turbotrykk som er på kun 0,4 bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bruke magnetventilen til audi tt 225hk!

noen bruker n72j, og andre bruker n75H trur "H" tilhører TT og er best

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan skjekke om det er falskluft noen plasser, få trykktestet wastegate.. kan hende lmm er gåen, eller rett og slett programvaren i chippen er dårlig(hvis den er chippet) jeg har vært i diskusjon med ts-racing ang. min chip, der dem mener at det ikke er noe galt med chippen, og dem har ikke en gang sett på den etter den ble chippet, dem har rådet meg skifte stort sett alt uten at noe har virket... så dro jeg til en kompis som driver chippefirmaet som står i signaturen min, han leste av programmet og sendte det inn, fikk tilbake at det var 12 store avvik fra hva det skal være.. han chippet bilen med sin programvare, og bilen var som ny!!! gikk med andre ord godt i forhold til hva jeg var vant til

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har byttet hjerne og chip. da jeg trodde det var chippen som var problemet. men bilen ble ikke noe bedre. og skiftet magnetventil i dag. lurte på om jeg skulle bytte turbo/wastegate. men må jeg få bilen mappet hvis jeg setter på en t25, k04 eller t3/t4 turbo og bytter manifoil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har byttet hjerne og chip. da jeg trodde det var chippen som var problemet. men bilen ble ikke noe bedre. og skiftet magnetventil i dag. lurte på om jeg skulle bytte turbo/wastegate. men må jeg få bilen mappet hvis jeg setter på en t25, k04 eller t3/t4 turbo og bytter manifoil?

 

du må mappe bilen hvis du oppgraderer turbo

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår