Strato Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tok en dagstur fra Drammen til Arendal og Autopower for å få chippet min 2000 mod V70. Det er en 2,4 bensin på 140 hester. Chippen skal gi 188 hester. Desverre gikk det ikke ann å benytte PPC på min motorstyring så Denso boksen måtte ut for å chippes. Dette tok 3 timer. Når Autopower var ute og testet den på sletta utenfor merket jeg med en gang at det var noe annet. Lyden var mye råere. Forbikjøring på vei hjem var en aha opplevelse. Nå drar den like godt hele veien opp til nesten 6500. Før var det dødt over 4500. Kassa kjennes ut til å jobbe bedre og motoren er mere på hugget. Anbefales! Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunflyer Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 kan man chippe TDI der nede også ? Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Se om du finner den i lista http://sv.bsrab.se/products/ Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hmm.. nesten 50 hk mere med chip på sugemotor.. det trodde jeg ikke.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hmm.. nesten 50 hk mere med chip på sugemotor.. det trodde jeg ikke.. 140hk er bare en nedtrimmet 170hk. B5244S2 vs B5244S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Nå har jeg kjørt 1445 kilometer med bilen på ferie med full bagasje og familie og dette gjorde susen. Særlig godt ved forbikjøringer dette. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peodudn Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg har også chippet min men det er en 2.5 tdi. 140hk org, 175m/chip. Stooor forandring. koble campingvogn etter og den drar fortsatt lett på 5 gir i bakkene. Strålende fornøyd. http://www.chiptuning-direct.dk/volvo/v70/volvo_v70_25_tdi_140hk_/_103kw_vp37_da.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70AWD Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Har chipet min 2,5 bensin 193 org, 245m/chip. Har nå 250hk med JR filter. Fin å drage vogna med, men bruker jo litt mere suppe da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 140hk er bare en nedtrimmet 170hk. B5244S2 vs B5244S trodde 170 hestern var 20v og 140 hestern 10v jeg men tar vel feil da...850 som er slik? 50 hk med chip på suge hørtes jævli mye ut men... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 trodde 170 hestern var 20v og 140 hestern 10v jeg men tar vel feil da...850 som er slik? 50 hk med chip på suge hørtes jævli mye ut men... Er ikke 2.5 10v 144hk? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 det kan stemme ja! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Nyere V70 (tror det er fra ca 99-00) og opp har kun bensinmotorer med flerventilsteknikk dette tror jeg er av utslippshensyn. Det er ingen forskjell på 140 og 180Hk sugemotorene bortsett ifra softwaren. Det er jo elektrisk åpning av gass spjeldet på disse, og på 140Hk versjonen så åpner det ikke like mye som på 180Hk versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.