infested Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 er lite vits å koble kondensatoren i en krets med serien sant?... er bare å sette den ved siden av batteriet med en egen kabel med pluss og en med minus?.. for den er jo i kretsen uansett... fikk litt sånn hjerneteppe her sjø :P.. hehe Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Dette klarer du jo bra! Poenget med en kondensator er at den er montert i umiddelbar nærhet av en forsterker. Er din det? Hva skal du med kondensator hvis du har et batteri i umiddelbar nærhet? Hvilket batteri har du? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 det som er tingen er att jeg har 4 forsterkere.... 2 subforsterkere og 2 høytalerforsterkere... batteriet skal byttes ut men er nå ett maxxima 900 deep cycle.. batteriet er forran det.. kan bare ha ett i street b vøtt..... men tingen er jo att jeg ikke vil att den sakl synes også att jeg har jo 2 forsterkere som er litt langt ifra hverandre så vet ikke helt hvor jeg skal plassere tingen :P... er vell ikke så nøye hvor den er plassert vell?... går 100mm2 strømkabel til forsterkerene bak.. så blir vell ikke allverden med spenningstap?.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg