bjaa Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei! Skal nå til uka demontere dørtrekka på en BMW E90, skal bytte høytalere forran i bilen, men lurer på om noen har gjort dette før? Er litt nervøs for å starte å gjøre dette, men er noe jeg må komme igjennom dette så :p Leste på BMW DIY men fant ikke noe der.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Dørtrekka var ikke noe problem å ta av fant jeg ut igår. :) Værre var det med høytalerene jeg skulle erstatte med, de passet ikke i det hele tatt, bygde altfor mye i dybden.. :( Noen som har installert noe anlegg i en slik bil før eller? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Tror du får bedre respons fra flere med kunnskap på http://www.bimmers.no ... Bare et tips :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg