Gå til innhold

Hva aNbefaler dere av kasse til 2 pioneer 3004spl sub?

Ranger emnet

Spaniolen

Anbefalte innlegg

topic sier vel sitt?

hva ambefaler dere? jeg vil ha skikkelig mye spl... og dypbass... har nå en 90l bassreflex kasse, som jeg har disse 2 subbene i, men jeg får ikke noe spesielt futt ut av di... har tenkt på å tette hullene... kan det da bli bra?

håper på gode svar rundt om kring ;)

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
topic sier vel sitt?

hva ambefaler dere? jeg vil ha skikkelig mye spl... og dypbass... har nå en 90l bassreflex kasse, som jeg har disse 2 subbene i, men jeg får ikke noe spesielt futt ut av di... har tenkt på å tette hullene... kan det da bli bra?

håper på gode svar rundt om kring ;)

OM du ønsker en lukket kasse så ville nok det beste vært å lage en ny kasse, og ikke "bare" tette igjen hullene. Men en lukket løsning for 3004spl er ikke å anbefale om du ønsker SPL-oppsett i bilen din.

90l portet er vel ikke optimalt for å få 2stk 3004spl til å stortrives. Finn ut hvor stor kasse du vil ha i bagasjerommet, og lag en forholdsvis stor portet kasse med separate kammer. Det anbefaler jeg :)

Men en annen sak, gir du ampene dine nok strøm?

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Kassen er nok i minste laget. Anbefalt kassevolum pr element i LUKKA kasse er fra 24.1 - 49.5 liter.. Spør etter deling osv. Så en 90l portakasse er ikke optimalt. Men anyway's skal det jo uansett trykke greit da.. Husker fa** ikke liter på portakassen, men skal se om jeg får tatt mål av min. Den er optimalisert..

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

kremt... litt lenge siden jeg har vært her nå... men det er 4" porter, og jeg har ialfall ikke tykke nok kabler til strøm... denne ampen som jeg har vil helst ha minimum 2 awg kabler på strøm... dette tilsvarer noe ala 33 kvadrat... gjør det ikke?

bytter snart bil nå. skal ha dette inn i en liten mazda mx-3 hvis det blir noe av. har nå en mondeo som dette står i...

noen som vet hvordan kicker sine 12" L5 solobaric funker? i original kicker kasse.

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider