Gå til innhold

Hvem fra forumet "Leker med døden"

Ranger emnet

AXi0N

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mazdius

Kan ikke du forklare oss hvordan du hadde gjort det da?

ehm det hadde aldri skjedd...

Men uansett...Jeg hadde klikka og bedt dem dra seg tilhelvete inn igjen,men det hadde aldri skjedd i utgangspunktet...

Hva med å bare heise vinduet,man har jo el-vinduer som kan styres fra sjåfør setet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jostein

ehm det hadde aldri skjedd...

Men uansett...Jeg hadde klikka og bedt dem dra seg tilhelvete inn igjen,men det hadde aldri skjedd i utgangspunktet...

Hva med å bare heise vinduet,man har jo el-vinduer som kan styres fra sjåfør setet:D

Selv om du gjerne tror det så er det ikke så lett som det.. Prøv å overtale idioter uten å bruke makt du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vidlund

Helsikes jævla purken og alle andre som skal ta fra folk lappen for rare ting. *brenne i helvete til evig tid* sier jeg om folk som skal blåse opp småting sånn som det der. "farlig å ha kroppsdeler utenfor bilen, farlig å kjøre over 80..." faen meg farlig alt! Farlig å stå opp og.

farlig å ha kroppsdeler utenfor bilen ja... hadde jeg slengt ut "lille"mann hadde nok en og en annen motorsyklist mista huet :P

jeg hadde bare stoppa hivi han ut og kjørt avsted

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karina

Er glad jeg kjører så fort at ingen tørr å stikke hodet ut av vinduet gitt :D

hehehehehe

slett ikke dumt,viser vel bare at kvinner har større inteligens en menn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. lurer på hva purken ville sakt om min kjøring i sommer.. var på vei hjem en sommerkvel (ca kl 22) og bilen var full (5 stk inni), så var det såklart ett sete for lite, så vi fant ut at dama mi sku sitt oppå taket.. noe hun gjerne ville.. så det endte med full bil, puss en jente som lå oppå taket go holdt seg fast rundt takluka..(takluka va helt åpen) har bilde av det hjemme.. ser ganske rått ut.. men vi kjørte såklart rolig.. hadde vel aldri mer en 40. Var også på fine veistrekninger uten trafikk og såklart uten pol10

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke helt jeg.. når man leser sånne poster som over om hvem som er smartest av jenter og gutter...

Har aldri idioter i bilen uansett (uten den bak rattet seff )

Skal folk sitte på så får dem faen ta meg oppføre seg som folk ikke aper :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NiX

hmm.. lurer på hva purken ville sakt om min kjøring i sommer.. var på vei hjem en sommerkvel (ca kl 22) og bilen var full (5 stk inni), så var det såklart ett sete for lite, så vi fant ut at dama mi sku sitt oppå taket.. noe hun gjerne ville.. så det endte med full bil, puss en jente som lå oppå taket go holdt seg fast rundt takluka..(takluka va helt åpen) har bilde av det hjemme.. ser ganske rått ut.. men vi kjørte såklart rolig.. hadde vel aldri mer en 40. Var også på fine veistrekninger uten trafikk og såklart uten pol10

Høres ut som du er glad i dama di...imstupid

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider