littledragon Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Er det noen som kan forklare meg hva som er forskjellen på lexus lyktene i chrome til vento inne på bsbildeler.no, og autospar.no? på bsbildeler koster de kr:1290 og på autospar kr: 3299.. :bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 hehe,ikke lett å si det,tror jeg,men jeg har noen lykter til deg vist du er int,svart crom Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littledragon Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 mye skal du ha for dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 800kr,helt nye stått på bil i 2uker,strøkne Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littledragon Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 har egentig lyst på di i sølv skjønner du. har ikke sett noen bilder av hvordan de svarte ser ut på bilen, har en grønn 97 mod vento gl..pleier å bli finest med lyse lykter, men vet ikke jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 yes skjønner=),ska se om e får ut et bilde her å=),men dem er nå prutbart å da=) tar bare plass for meg så=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littledragon Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 det er sweet=) ja, det er sant det, en ekstra støvsamler, har noen av dem selv jeg..i hovedsak den nye gittergrillen jeg ha kjøpt til bilen:P du holder til i trondheim eller? de ser ihvertfall veldig fine ut da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 yes trondhjem jah=) duh får si fra vist det er av int da vettu=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Er lyktene e-merket? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Bare disse som har noe bak på en VW å gjøre da IMHO, Lexus er litt brukt opp og jalla Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 hvordan ser man om dem er e merket ? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Bare disse som har noe bak på en VW å gjøre da IMHO, Lexus er litt brukt opp og jalla Enig med deg, Men folk må da få ha sine egene meninger å. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 hvordan ser man om dem er e merket ? Det står en E inni en runding på lyktene.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 da er lyktene byttet bort til Grev1 =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg