Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hallo! Når jeg skal til å søke på forumet, trykker på søk-feltet øverst og da skal det sprette frem en søk-boks. Men den havner under High Octane reklamen, slik at søk er umulig! Går det an å rette på dette?? :ex_machin :angry: :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Samme her Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 trykk på forum knappen øverst, da får du frem søkefunksjonen Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 edit, du må inn på et underforum Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Eller bare gjøre som meg.. 10 ganger på den "skift linje"-knappen. Da står det noe med search på statuslinja.. PS. Dette er tatt opp 3 ganger nå. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymir. Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 kjennes så sinnsvakt unødvengig at dette tas opp gjentatte ganger, bilforumet driter jo rett å slett i hva man sier her angående søke boksen. det kommer kun "bruksanvisninger" på andre måter å søke på, men ingen vilje til å ordne dette på et skikkelig vis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 kjennes så sinnsvakt unødvengig at dette tas opp gjentatte ganger, bilforumet driter jo rett å slett i hva man sier her angående søke boksen. det kommer kun "bruksanvisninger" på andre måter å søke på, men ingen vilje til å ordne dette på et skikkelig vis Enig med du. Jeg la inn en tråd om emne før jeg så at det var et par til her...:well: Dropmenyen på "Hurtiglenker" går ikke å bruke. Og den er mest i bruk hos meg. Men det er klart, er reklamefinansiert forum, men burde ikke gå ut over bruken.angry2 Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Trykk på refresh en gang eller to, så blir reklamen om den Supraen borte en stund, slik at du kan trykke på Søk. Grunnen til at den overlapper Søkeknappen, er at den er laget i Flash. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg