Wrasko Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hei, jeg har sett en Oransj FNF inspirert svensk Supra rundt her de siste dagene. I starten trodde jeg at det var Andreas Vaa, men han har jo ikke svenske skilt, og denne var også høyrestyrt. Var så godt som samme grafikk som bilen Paul Walker kjørte i filmen, og med stor aluvinge... Noen som vet noe om den? Kommer andre og, bare må huske hva jeg har sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 halla Rune. Det er Kjell Håkon på jobben her. Er tatt inn fra England. Sitter ca 450hk i den og det er en automat. skal se om jeg får ordna bilde, men jeg tror han har ferie nå. har ikke sett han på en stund. Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg