Papi. Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 (endret) Lagar ein tråd spesifikt for Sogn og Fjordane eg. Er litt artig å sjå kva bilar som går gjennom her. Stryn, 9. Juli '07: Rundt kvart over elleve, køyrte eg austover, oppover Oppstryn, og i motgåande køyrefelt køyrer ein PetterSolbergbabyblå-farga Subaru Impreza sedan med brødboks på panseret. Endret Mai 2, 2010 av Papi. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Såg ein skyline i dag på veg oppgjennom bygda, litt aust for Oslo. Trur ikkje det var skilter på den. Nokon her? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Såg ein bil køyre forbi heime her no nett, kom køyrande frå aust, og køyrte utover mot kysten. Ein knallfin kvitfarge, 2-dørs med faste lamper framme, og ein "Eclipse-lookalike"-vinge bak på hekken. Supra/Celica/Eclipse av noko slag, men fekk ikkje heilt med meg kva bil det var. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg