Gå til innhold

Streetmeet 25. oktober....?

Ranger emnet

Quiet

Streetmeet på Jessheim, kommer du?  

20 stemmer

1. 1. Streetmeet på Jessheim, kommer du?

• Ja
      7
    • Nei
      13

Anbefalte innlegg

Det skal jo være et helgen i forkant... så det blir vel litt vel tett opptil, dessuten begynner kulda å nærme seg, tror ikke det vil stille ås mye folk, for alt vi vet kan det værra snø på tryvann denne dagen :D

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Var der igår. første gang jeg var i jessheim. Trodde det var større jeg. hehe . :D

Var dårlig med liv der og..

Livet på Jessheim har bare blitt dårligere og dårligere etter at det var bråk der 8. august... (pakistanere, rånere og nazi som lagde bråk) Derfor jeg hadde tenkt til å dra igang Streetmeet der, for å få litt mer liv der igjen..

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by japsebil

er det derfor det er så dårlig med liv der?hva var det soms skjedde der???

Pakistanere kaster stein/ølflasker/mobiltelefoner etc. mot rånerne av en eller annen grunn, rånerne tar igjen og det sier bare BANG!

Ender med masseslagsmål hvor noen nynazister hjelper rånerne, 3 eller 4 pakistanere sendes til sykehus/legevakt hvorav han ene hadde fått brudd på kraniet..

Etter bråket gikk det rykter på Jessheim om at B-gjengen skulle komme, og innvandrer-ungdommen på Jessheim skulle ta alle Jessheim-rånere...

Har ikke vært så mye bråk der etter det, men det er fortsatt "dødt" når det gjelder liv...

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Var der igår. første gang jeg var i jessheim. Trodde det var større jeg. hehe . :D

Var dårlig med liv der og..

Var en tur ned om der vi å, riktig nok var ikke klokka mer en 21:45, men det var jo nesten ikke et eneste meneske å se....

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by japsebil

er det derfor det er så dårlig med liv der?hva var det soms skjedde der???

Øhhh.... Malkoc kommer opp med scooteren sin etter at han har vært i Råde en tur, han skal lyse opp hele Jessheim med neonlyset sitt...

Lenge leve IK Start

ALJ...

* Sommer, sol, Sørland, ræger og en kald CB :c) Vi lier det...

- Ska dæ være litt Ruglete "pomm fri" ???

http:/www.aljahnsen.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider