plexsus Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 noen som skal ditt. for min del er der første gangen. så jeg lurte på om det er bra..... :) Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Pite dragrace er helt sykt,en av mine topp 3 bilopplevelse å oppleve topfuel på nær hold :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Pite dragrace er helt sykt,en av mine topp 3 bilopplevelse å oppleve topfuel på nær hold :) Bare å stå i nærheten når de starter er helt sykt, og når du ser et heat for første gang tror du faktisk ikke dine egne øyne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 håper det blir bra.. har skjekket att alt funket i dag så når er vi klar til tur... skal prøve og ta så mange bilder som mulig.... så kan jeg legge dem ut her Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg