theopelking Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 vært litt moro å sett andre sine ventoer,bilder å litt infoo? vært moro,vet ikke om det har vært noen ligndene tråd før men, Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Info skal eg greie å få til, så må eg prøva å få lagt inn bilde bil 96mod 1,6 lysplommerød Golf IV gti recaro interiør Fk silverline gewinde (justerbart senkesett)skrudd i bunn simons effektanlegg Kn filter Schmidt modernline 9x16" et25 med 205 dekk Anlegg pioneer deh 9400mp spiller pioneer frontsett av dyr type husker ikke betegnelsen Jbl sub rokford 4 kanals forsterker til frontsett alpine 2 kanls til sub Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Info skal eg greie å få til, så må eg prøva å få lagt inn bilde bil 96mod 1,6 lysplommerød Golf IV gti recaro interiør Fk silverline gewinde (justerbart senkesett)skrudd i bunn simons effektanlegg Kn filter Schmidt modernline 9x16" et25 med 205 dekk Anlegg pioneer deh 9400mp spiller pioneer frontsett av dyr type husker ikke betegnelsen Jbl sub rokford 4 kanals forsterker til frontsett alpine 2 kanls til sub bilder kan du laste inn med http://www.photobucket.com lag deg profil der å last inn bildene så bruker du IMG coden,å trykker inn IMG koden inn her så kommer bilde inn her,litt vanskli forklart men håper du skjønner=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 info det er en 1993 mod vw vento,plommerød senket 40/40mm med stivhetsjustering på røde koni,kappet 1 runde frem,justerbart er bestillt=)ellers så er det m3 skjørter å lumma frontfanger,litt usikker på merke på fronten men tror det er lumma,m3 speil,baadlook list,angels eyes i krom,sotete baklykter,dtm bakpotte å kn filter,bakrutesenker, 18" pw kromfelger med 225/40/18dekk,disse blir nå byttet i 16" eller 17" for mere senk,tror det va det meste,sterio er mest av sony å litt forskjeldig,bygget i glassfiber å lakket i bilens farge med neon å div div,å alle ruter tonet rundt om,å div momo intriør detaljer rundt om inni bil Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ser strøkent ut=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 ser strøkent ut=) i like måte Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 skal ivei å hente meg noen 17" momo felger imorgen å nå,så får prøve det istede=) men må legg inn flere her å da? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 kom igjen a=) flere som må legge inn dah=) moro å see=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 kom igjen a=) flere som må legge inn dah=) moro å see=) Det er bare oss to som har vento ser det ut som :wonder: Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 tja ser nesten sånn ut jah Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Her er litt info om min Vento VR6: Bil: 1994/1995 VW Vento 1,8CL Helt ommbygd til 2,8 VR6 60mm senk på fjører og VR6 dempere Blanke blinkere rundt hele Røde og hvite baklykter In-Pro frontlykter Panserforlenger Bora vinge Rieger Bakrutesenker DTM speil VR6 Leppe 17" Felger med polert kant 215/40 Toyo dekk Sveiset Koffertlokk (dårlig arbeid, så det ser ikke helt bra ut) Kompiss på bildet Annlegg: Sony Xplod CD/MP3 spiller Husker ikke navnet på frontsettet DLS Mellomtone i dørene forran Pioneer dørhøytalere bak 2*12" L5 Firkanta Kicker 5 kanals Kicker forsterker 1 Farat Kondensator 600W Profile Monoblokk Bilder av annlegget kommer. Må bare få rydda litt i det først. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 ser rått ut=),måtte kappe av litt på vw emblemet for å få plass til badlook du å ser jeg=),fått i den vingen henn a? va litt rå Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 ser rått ut=),måtte kappe av litt på vw emblemet for å få plass til badlook du å ser jeg=),fått i den vingen henn a? va litt rå Takk takk Hehe. Ja det var det første jeg gjorde med den når jeg fikk den første gang (2. gang jeg eigen denne) Da var den dønn orginal. Kappa med baufila til fattern :thumb Vingen er orginal bora vinge. Kjøpt på A/S Bil på Gjøvik Fin den ventoen din å. Digger fargen på den! Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Takk takkHehe. Ja det var det første jeg gjorde med den når jeg fikk den første gang (2. gang jeg eigen denne) Da var den dønn orginal. Kappa med baufila til fattern :thumb Vingen er orginal bora vinge. Kjøpt på A/S Bil på Gjøvik Fin den ventoen din å. Digger fargen på den! yes,brukte vinkelslipern jeg,hehe,så bora vingen passer rett på eller?ganske fin den fargen ja,fin i sola iallefall=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 yes,brukte vinkelslipern jeg,hehe,så bora vingen passer rett på eller?ganske fin den fargen ja,fin i sola iallefall=) Sånn ca rett på. Er egentlig litt for bred, men har heldigvis ganske breie "bein". Skrudd helt innerst på "beina" til vingen for at den skal sitte på koffertlokket. Overlapper overaskende bra. Ser ut som vingen er skrudd på utsiden av koffertlokket. Prøve å få litt mere effekt i lakken jeg å. Må bare pusse en hel masse rust først. Glassfiberen i baggasjen din? er det veldig vanskelig å legge? Har aldri jobbet med det før. Har bare tre der nå. Drittungt og ser helt på trynet ut. Bilen din hentet på Toten? Av Lars? Tror jeg gikk i kassa hans på ungdomsskolen. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg