theopelking Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 må fikse et bilde a=) moro å se=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Takk takk. Ja jeg har planer om det. Har vel egentlig startet litt på det nå, men må ta rusta først.Du veit ikke tilfeldigvis om et rustfritt koffertlokk på toten vel? Det jeg har nå er så stygt at jeg gremmes. Kommer til Toten i mårra foresten. Desverre, veit ikke om noe rustfritt koffertlokk her, kan jo hende de har nedpå Vazelina. (??!!??) Synes rompa på Vento`n blir litt kjedelig med igjensveisa koffertlokk jeg, foretrekker faktisk at skjeltgropa er der :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikser Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Desverre, veit ikke om noe rustfritt koffertlokk her, kan jo hende de har nedpå Vazelina. (??!!??)Synes rompa på Vento`n blir litt kjedelig med igjensveisa koffertlokk jeg, foretrekker faktisk at skjeltgropa er der :) enig me d dere igjensveisa koffert lokk.. syns d ikke passer på ventoen.. ventoen er finest orginal syns jeg.. ikke for my plastikk å dill..:P Siter My cars..! Vw Vento-95 mod (brukes nå) BMW 525 E34-88 mod (solgt) Vw Caddy D-97 mod (solgt) Volvo 245-84 mod (vraka) russebil Audi 100-85 mod (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg er faktisk enig med dere i det. Men det var på bilen når jeg kjøpte den. En av grunnene til å bytte å. Å jobben som er gjort er helt forferdelig. Sprekt og rusta. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Are hva har jeg sagt om slik råkjøring som du hadde fra Lena til Skreia i gårkveld? :D hehe.. Neida... godt du er enig.... ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 HAHA. Jeg råkjører da ikke? Bor ikke ved Billit tilfeldigvis? Pleier å ha litt fart når jeg kommer forbi der. Var en tur innom Flemming i helga å. Så på annlegget i Audin til dama hans. Skrik ut om noen har et rustfritt koffertlokk. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Såklart ikke, bor på Lillo jeg:) Syns han som kjørte bak deg kom litt fort også jeg..hmm..hehe.. Skal du ha på Justerbart senkesett eller Are? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Såklart ikke, bor på Lillo jeg:)Syns han som kjørte bak deg kom litt fort også jeg..hmm..hehe.. Skal du ha på Justerbart senkesett eller Are? Hehe. Ja vi kjørte litt om kapp. Men jeg kjørte da ikke fort når jeg kom til Lillo da. Hehe. Ja jeg må kjøpe meg justerbart snart. Men jeg suger til å spare å kaster bort alt jeg tjener på trasj så veit ikke helt når det blir enda. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 her er pendlebilen min med TDK motor.. har litt utstyr som el. speil, soltak, ruter, setevarmer, har også montert en IC fra passat (2005mod) med Golf TDI rør.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Legger ut bilen til en kompis.. en av få originale VR6'er her i landet, såvidt meg bekjent.. meget pen bil! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Legger ut bilen til en kompis.. en av få originale VR6'er her i landet, såvidt meg bekjent.. meget pen bil! så peent å strøkent ut=) senka mye denna a? dim på dekk å? vist duh vet da=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 her er pendlebilen min med TDK motor.. har litt utstyr som el. speil, soltak, ruter, setevarmer, har også montert en IC fra passat (2005mod) med Golf TDI rør.. moro=) noen planer el? bare pendebil ? =) moro med vento uansnett,drømmer litt om bora å jeg,ganske lik vento igrunn=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 så peent å strøkent ut=) senka mye denna a? dim på dekk å? vist duh vet da=) ikke sikker, men det kan jeg finne ut :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 ikke sikker, men det kan jeg finne ut :) Ja kan du finne ut det? Den var fint senket. Noe sånt jeg er ute etter å. Hadde du gidda å prøve å finne ut åssen senkesett det sitter på bilen å? Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 ikke sikker, men det kan jeg finne ut :) var fint senka den jah=),får meg justerbart i posten snart jeg nå så,skal prøve å få den bra nedpå=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg